Octavia Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 I reklamen kommer det en mann in med en helt sort t-skjorte som må forbli helt sort. Jeg skjønner jo at det ikke er han fra Dance with a stranger. Men, hvem er han egentlig?
Suzy Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 Italiensk verdenskjent fortballdommer - Colina heter han til etternavn - Google ham så får du vite mer...
14062003 Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Gubben synes den reklamen er sååå bra! Jeg skjønner den ikke helt, jeg. Men ja, han er visst verdenskjent fotballdommer - og det er visst pointet. Ser ikke fotball, jeg. Men de har andre reklamer som appelerer til oss kvinner. Denna skal til gutta tydeligvis.
Malie Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 syns den er morsom eg! Men så har eg 'sett' på en del fotballkamper, da samboeren er fotballgal!! Og det var gruuuusomt under EM.....
Octavia Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2004 Takk! Da har jeg fått utvidet min horisont, og avslørt at både jeg og mannen er totalt uinteressert i fotball. Så ikke en eneste kamp, jeg
Tosca Skrevet 14. juli 2004 #8 Skrevet 14. juli 2004 Ja, han er jo verdens kuleste dommer! Hadde håpet at han skulle dømme EM-finalen, men det ble bare semifinale på han denne gangen. Jeg er kjempefan!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2004 #9 Skrevet 14. juli 2004 Må dessverre skuffe deg med å si at han har lagt opp..
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Jeg er totalt uinteressert i fotball, og samboeren like så, men vi visste likevel begge hvem den mannen var.
Suzy Skrevet 14. juli 2004 #11 Skrevet 14. juli 2004 Må dessverre skuffe deg med å si at han har lagt opp.. Men han har fått tilbud fra England der pendjonsalderen for dommere er høyere
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2004 #12 Skrevet 14. juli 2004 Men han kan da ikke være så gammel? Jeg forstår at man ikke kan fly rundt på fotballbanen til evig tid altså, men... Forøvrig minner han meg litt om Munchs "Skrik..." Men jeg er også fan!
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Han er 42 år, mener jeg å ha lest og det er pensjonsalderen for internasjonale forballdommere :o I England er derimot grensa 45 for proffdommere. Høres jo ut som en fryktlig lav pensjonsalder, men når man tenker på at de skal holde følge med folk som er halvparten så gamle som dem på banen, så...
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. juli 2004 #14 Skrevet 16. juli 2004 Collina har vel lagt opp i den forstand at han vil være for gammel til å dømme i VM om to år(pensjonistalderen for FIFA dommere er 45 år). Euro 2004 ble dermed hans siste store internasjonale turnering. Han har fremdeles en sesong igjen i Italia(som han etter eget utsagn skal delta i), også kan det vel hende vi ser ham i endel Champions League kamper. Hilsen northstar som er hekta på Pierluigi Collina.
Gjest Cuddly Skrevet 17. juli 2004 #15 Skrevet 17. juli 2004 Skjønte heller ikke den der - før jeg så han i Vi Menn, tror jeg det var. Eller skjønte og skjønte; den er jo ikke spesielt morsom om du vet hvem han er eller ei...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. juli 2004 #16 Skrevet 17. juli 2004 Joa så morsom atte. En stor forbedring fra Omo Colors "gode" gamle:" Må det være sånn!?", ihvertfall da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå