Gå til innhold

Hva mente han tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere egentlig ikke kan svare på dette men får meg ikke til å spørre han...

Vi har bestemt oss for å gifte oss. Vi er ikke ringforlovet og jeg har sagt at det ikke er viktig for meg. Han svarer med at jeg selvfølgelig må bli fridd til med en ring og han har gitt uttrykk for at dette er noe han vil "overraske" meg med snart. Jeg har svart at det ikke er nødvendig.

Vi har hittil snakket om det meste angående bryllupet men ikke om gifteringer. Så jeg sa det i helgen at vi må vel begynne å se på hvilke gifteringer vi vil ha. Da svarte han med et lurt blikk at det skal jo være hemmelig og noe slikt som; det får vi snart se på.. (Type det skal jeg fikse).

Jeg fikk meg ikke til å spørre men han forveksler vel forlovelsesring og giftering? Han har vel fra dag 1 tenkt at det er giftering han vil fri til meg med? Fikk meg ikke til å spørre for det føles "krevende" og som et ledende spørsmål.

Anonymous poster hash: 3a2b2...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bruker forlovelsesringene som gifteringer, men vil tro han har forvekslet. Vet han at du ønsker separate ringer? Viss ikke så kan det godt være at han tenker det er samme ringen.

Skrevet

Mange bruker forlovelsesringene som gifteringer, men vil tro han har forvekslet. Vet han at du ønsker separate ringer? Viss ikke så kan det godt være at han tenker det er samme ringen.

Jeg ønsker ikke separate ringer :) som jeg skriver så er det langt fra nødvendig med forlovelsesring for min del.

Skrevet

vil du ikke være med å plukke ut gifteringene? jeg hadde fått litt panikk om han mente han skulle plukke ut de helt alene :bond:

Skrevet

vil du ikke være med å plukke ut gifteringene? jeg hadde fått litt panikk om han mente han skulle plukke ut de helt alene :bond:

Hehe, jo, tanken har jo slått meg litt. Trudde jo vi skulle plukke dem ut ilag. Ble som sagt litt usikker men vil ikke "mase" og stille spørsmål som kan stresse han.

Men jeg har tiltro til han og legger egentlig ikke så mye vekt på ringen. Det er jo "bare" en ring til syvende og sist :)

Skrevet

Typen min valgte ut ringer til oss. Og jeg ville aldri tenkte tanken på den ringen selv, men jeg elsker den og det var helt riktig ring da ringen er "oss"

Anonymous poster hash: c2c24...372
Skrevet

Min (soon to be) mann overhørte meg og noen venniner når vi tilfeldigvis snakket om ringer, og overrasket meg julemorgen med en ring mer nydelig enn jeg noengang har sett for meg!

Så bare slapp av, sånn som jeg tolker det så har han en plan, så bare len deg tilbake, evt se på litt brudekjoler, så når du minst venter det vil han overraske deg med en nydelig ring og fantastiske ord! ;) Masse lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...