Gå til innhold

Skjerf med ruter - Stilig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har lagt merke til at en del klesbutikker har begynt å få inn ullskjerf med ruter i år.

Hva synes dere om det? Er det stilig, eller litt for gammelmodig?

Sikler litt på et slikt et, men samtidig får jeg litt den assosiasjonen til sånne gammeldagse ullpledd som man gjerne brukte før :P

Særlig om fargene grønn og rød er involvert.

Fant noen bilder av det jeg vurderer! Det er ca 2 m langt og 100 % lammeull, og jeg står mellom beige eller grått! Fantes også i blått, men det synes jeg blir for pastell nå til høst og vinter!

Hvilken likte dere best (hvis dere likte noen da) :)

Grått

13965_Wool_Checked_Scarf__light_grey_1.j

Beige:

13837_Wool_Checked_Scarf__beige__1.jpg

Blå:

14098_Wool_Checked_Scarf__light_blue_1.j

Anonymous poster hash: 17d54...28a
Videoannonse
Annonse
Gjest paramount
Skrevet

Personlig liker jeg ruter og ville gått for grått :)

• Liker 1
Skrevet

Syns det er veldig fint, absolutt ikke "gammelmodig"! Likte best det første :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har burberry skjerf med ruter, i ulike blåfarger. Syns selvsagt det er veldig fint ;) Så har ikke noe i mot skjerf med ruter!

Endret av Evans
Skrevet

Hei, Har lagt merke til at en del klesbutikker har begynt å få inn ullskjerf med ruter i år. Hva synes dere om det? Er det stilig, eller litt for gammelmodig? Sikler litt på et slikt et, men samtidig får jeg litt den assosiasjonen til sånne gammeldagse ullpledd som man gjerne brukte før :P Særlig om fargene grønn og rød er involvert. Fant noen bilder av det jeg vurderer! Det er ca 2 m langt og 100 % lammeull, og jeg står mellom beige eller grått! Fantes også i blått, men det synes jeg blir for pastell nå til høst og vinter! Hvilken likte dere best (hvis dere likte noen da) :) Grått13965_Wool_Checked_Scarf__light_grey_1.j Beige:13837_Wool_Checked_Scarf__beige__1.jpgBlå: 14098_Wool_Checked_Scarf__light_blue_1.jAnonymous poster hash: 17d54...28a

Så fine :).

Hvor er de i fra?

Anonymous poster hash: 124f8...8b7

Skrevet

Så fine :).

Hvor er de i fra?

Anonymous poster hash: 124f8...8b7

Manzini :)

Skrevet

Akkurat de der ble litt "ullteppe" for min del, sjekk Holzweiler, de har masse bra med ruter! Selv har jeg kjøpt et i blå/grønn-rutet derfra :-)

Skrevet

Så bra at mange liker ruter! :D

Men hvordan kombinerer dere det med klær? Greit med en ensfarget genser da kanskje?

Gjest paramount
Skrevet

Ville gått for ensfarvet genser..helt klart :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra at mange liker ruter! :D

Men hvordan kombinerer dere det med klær? Greit med en ensfarget genser da kanskje?

Jeg bruker det til alt mulig egentlig. Nå har ikke jeg så mye mønstrete klær, men jeg har brukt det til noen rutete skjorter feks uten at jeg har tenkt at det kræsjer.

Skrevet

Stilig synes jeg ikke det var. Heller sossete.

Anonymous poster hash: e97b0...36f
  • Liker 1
Skrevet

Veldig fint, det likte jeg godt. Kunne godt tenkt meg det beige

Skrevet

Eg er veldig glad i ruter, ruter er klassisk og fint. Eg likte vel det grå best. Men, er ikkje dei skjerfa der utanpåskjerf?

Skrevet

Syns de var veldig fine! Ville valgt det i beige, men det er fordi jeg ikke kler blått og har så mye grått fra før av :P

Skrevet

Jeg hadde både rødrutet og grønnrutet i fjor. Har også noen nøytrale, men det røde er faktisk favoritten.

Anonymous poster hash: 8586a...e15
  • Liker 1
Gjest AnneShirley
Skrevet

Eg er veldig glad i ruter, ruter er klassisk og fint. Eg likte vel det grå best. Men, er ikkje dei skjerfa der utanpåskjerf?

Jeg lurte også på hvorfor uteskjerf skulle matche genseren?

Jeg gleder meg over mer mønster på skjerfene nå. Jeg vil ikke ha figurative mønster eller sterke kontraster, men litt ton-ton mønster som skaper litt liv i skjerfet synes jeg er veldig fint.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Uteskjerf ja :Nikke:

Jeg likte det beige veldig godt, det ville blitt helt supert til den beige ullkåpen min.

Skrevet

Synes et slikt skjerf i f.eks grått kan være stilrent og pent til en svart, blå eller hvit genser inne også jeg da. Særlig om man er litt frøsen. Mange unge jenter særlig som bruker store ullskjerf inne som accesories, i stedet for et halskjede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...