Gå til innhold

Tv2 og dårlig klipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser normalt sett ikke noe særlig på tv, så vet ikke om dette er et tv2 problem. Men jeg har sett på norske talenter og født i feil kropp og noe annet jeg ikke husker hva var, men tror det var på tv2.

Og jeg ser det samme igjen og igjen. Dårlig klipping.

Kanskje bare meg, men hva er egentlig vitsen å bruke masse tid på å vise hva som skjedde før pausen og til og med vise hva som skjer etter pausen? Flere av programmene går jo uansett i reprise og kan se på tv2 sumo.

De gjentar de samme tingene gjerne to, tre og kanskje hundre ganger også da jeg har ikke telt. Er vel det og vise hva som skjer etter pausen jeg ragerer mest på. Av og til kan det være greit med oppfriskning av tidligere hendelser også.

I norske talenter viser de gjerne dommerene, publikum og programlederen flere ganger under en opptreden. Ser jeg noen som danser, så vil jeg jo se dansen, ikke ansiktetsutrykket til publikum.

Flere som irriterer seg over dette? Burde man klage på dette til tv2 og eller eventuelt andre kanaler som kanskje gjør det samme? Tror faktisk de hadde rukket og vist mer om de hadde droppet og vist før pause, etter pause og gjentatt til det uendelig.

Anonymous poster hash: 1f1e8...55b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke dårlig klipping, det er "amerikanisert dramaturgi". Det er sånn alle program i USA redigeres - der er oppmerksomhetsspennet så kort at seerne trenger en sånn grundig innføring igjen etter en reklamepause.

Det irriterer vettet av meg.

Anonymous poster hash: c8123...871
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror problemet egentlig er at det er så mange flere reklamepauser på Amerikansk tv at de trenger å trenger å gi tilbakeblikk så man husker at det skjedde noe mellom pausene.

Anonymous poster hash: f63c7...4a0
Skrevet

Jeg tror problemet egentlig er at det er så mange flere reklamepauser på Amerikansk tv at de trenger å trenger å gi tilbakeblikk så man husker at det skjedde noe mellom pausene.

Anonymous poster hash: f63c7...4a0

Enig i det. Flere og til og med lange reklamepauser. Lett å glemme hva man så på før reklamene, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...