AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Er det flere single som har det som meg? Som unngår venner som er gift og har barn fordi det gjør for vondt? Jeg mener ikke å være slem eller ikke unne noen å ha det fint, men det er så dårlig gjort at alle får seg kjæreste bortsett fra meg. Jeg blir snart 33 og er fortsatt singel. Alle menn jeg dater dumper meg og det gjør så vondt. Gjør at jeg blir sint på menn. Føler ikke at livet mitt har noe mening. Når jeg alltid blir dumpet så må det jo være noe galt med meg? Skal begynne å spare til masse plastiske operasjoner nå. Kanskje noen vil ha meg da. Jeg har masse venner og er godt likt sånn ellers, så skjønner ikke hvorfor menn hater meg. Hvordan endre tankemønster? Anonymous poster hash: ca71a...c07 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Nå drar du det litt langt, men forstår jo hva du mener. Var på danskebåttur i helga med jobben og hun ene jenta gjorde ikke annet enn å name droppe kjæresten. Anonymous poster hash: 37f26...c97 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Nå drar du det litt langt, men forstår jo hva du mener. Var på danskebåttur i helga med jobben og hun ene jenta gjorde ikke annet enn å name droppe kjæresten. Anonymous poster hash: 37f26...c97 Ja.. jeg føler meg så udugelig. Ingen menn vil ha meg og jeg kommer til å være alene resten av livet. Det er utrolig vondt å tenke på. Anonymous poster hash: ca71a...c07
Cocogirl Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Når du driver å tenke slik, får du dårlig selvtillit... Bli posetiv og keep Your head up 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Du kommer ikke til å være alene resten av livet, så bare ta det med ro ut ifra det du skriver får jeg inntrykk av at du er mer opptatt av å få en kjæreste enn du er av å finne en mann som passer deg og som du kan få det godt med. Kanskje det er problemet når du møter en mann - at du blir så "ivrig" etter et forhold at du blir litt for mye? Det er faktisk noe i det at man kan virke desperat uansett hvor hardt man prøver ikke å være det.. Jeg møtte kjæresten min på en tid jeg overhodet ikke ønsket meg kjæreste og jeg var faktisk i tvil om jeg skulle gå inn i et forhold med han.. Det skjer når du minst venter det vet du Anonymous poster hash: fba5a...452 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Du kommer ikke til å være alene resten av livet, så bare ta det med ro ut ifra det du skriver får jeg inntrykk av at du er mer opptatt av å få en kjæreste enn du er av å finne en mann som passer deg og som du kan få det godt med. Kanskje det er problemet når du møter en mann - at du blir så "ivrig" etter et forhold at du blir litt for mye? Det er faktisk noe i det at man kan virke desperat uansett hvor hardt man prøver ikke å være det.. Jeg møtte kjæresten min på en tid jeg overhodet ikke ønsket meg kjæreste og jeg var faktisk i tvil om jeg skulle gå inn i et forhold med han.. Det skjer når du minst venter det vet du Anonymous poster hash: fba5a...452 En bedre måte å si det på er: Det skjer når du er strålende fornøyd med å være singel! Anonymous poster hash: fdea9...de4 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Du kommer ikke til å være alene resten av livet, så bare ta det med ro ut ifra det du skriver får jeg inntrykk av at du er mer opptatt av å få en kjæreste enn du er av å finne en mann som passer deg og som du kan få det godt med. Kanskje det er problemet når du møter en mann - at du blir så "ivrig" etter et forhold at du blir litt for mye? Det er faktisk noe i det at man kan virke desperat uansett hvor hardt man prøver ikke å være det.. Jeg møtte kjæresten min på en tid jeg overhodet ikke ønsket meg kjæreste og jeg var faktisk i tvil om jeg skulle gå inn i et forhold med han.. Det skjer når du minst venter det vet du Anonymous poster hash: fba5a...452 Du sier mye som makes sense her Mulig jeg er litt ivrig ja. Når jeg dater så er jeg forsiktig med å fortelle for mye personlig fordi jeg forventer jo å bli dumpet uansett. Er så vondt å alltid bli valgt bort! Hvis jeg var en helt forferdelig person hadde jeg vel ikke hatt så mange venner heller..? Møter virkelig dårlige menn altså, alt fra utro slusker til de som sender meg bilder av penisene sine. Jeg blir så lei. Jeg burde vel holde meg unna dating en stund, siden jeg blir så lei meg. Hvordan takler dere andre single dette med par og sånt? Jeg syns jeg ser folk med giftering overalt og det gjør utrolig vondt inni meg. TS Anonymous poster hash: ca71a...c07
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Jeg også, men jeg er bare 19 år… vært singel i ett år nå. Har fryktelig lyst på kjæreste. Har likt en siden påske nå, men han kan ikke bli min av ulike grunner nå. Æsj… vil bare ha han. Kjenner jeg blir skikkelig misunnelig når jeg ser par ute som leier hverandre i hånden, kysser etc. H, JEG VIL HA DEEEEG!!!! Anonymous poster hash: e1139...0f0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Gjør som meg! Jeg bruker mye tid inne på underforumet "samliv og relasjoner", der jeg anbefaler alle å dumpe kjæreste, samboer etc. Tenker som så, at så lenge jeg er singel, så kan jeg like godt bruke tida til å sabotere for andre Anonymous poster hash: 9ffd3...961 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Anonymous poster hash: 777a9...043
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Jeg er singel, men jeg blir glad når jeg ser par som trives godt med hverandre. jeg unner andre den gleden og jeg vet jeg finner mannen med stor m før eller senere. Man blir så usikker av å være misunnelig og det er ikke en god følelse.Anonymous poster hash: ee4b1...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Jeg er singel, men jeg blir glad når jeg ser par som trives godt med hverandre. jeg unner andre den gleden og jeg vet jeg finner mannen med stor m før eller senere. Man blir så usikker av å være misunnelig og det er ikke en god følelse.Anonymous poster hash: ee4b1...1a5 Ja, men hvordan vet man om man finner en mann da? Altså jeg har ikke noe problem med å finne meg en date men det hjelper jo ikke det når alle dumper meg. Gir litt opp. Slitsomt å være misunnelig men vet ikke hvordan jeg kan endre meg Anonymous poster hash: ca71a...c07
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Du sier mye som makes sense her Mulig jeg er litt ivrig ja. Når jeg dater så er jeg forsiktig med å fortelle for mye personlig fordi jeg forventer jo å bli dumpet uansett. Er så vondt å alltid bli valgt bort! Hvis jeg var en helt forferdelig person hadde jeg vel ikke hatt så mange venner heller..? Møter virkelig dårlige menn altså, alt fra utro slusker til de som sender meg bilder av penisene sine. Jeg blir så lei. Jeg burde vel holde meg unna dating en stund, siden jeg blir så lei meg. Hvordan takler dere andre single dette med par og sånt? Jeg syns jeg ser folk med giftering overalt og det gjør utrolig vondt inni meg. TS Anonymous poster hash: ca71a...c07 Jeg hadde akkurat de følelse selv for en stund tilbake. Det at alle andre bortsett fra meg klarte å få seg kjæreste gjorde at jeg følte meg helt verdiløs som menneske, men så begynte jeg å arbeide med meg selv. Ja, sånne typiske selvhjelpting som mange hater. Og vet du hva? Nå har jeg det helt strålende som singel! Selvfølgelig er det dager hvor ting er litt grått og trist, men 95% av tiden så er jeg fornøyd med livet. For meg så var vel egentlig selvfølelsen min problemet, og det høres ut som om det er der skoen trykker for deg også. Så mitt råd er å arbeide med deg selv. Det føles kanskje vanskelig i starten og det tar tid før resultatene kommer, men de kommer! Du må gi det et par-tre måneder. Anonymous poster hash: fdea9...de4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Ja, men hvordan vet man om man finner en mann da? Altså jeg har ikke noe problem med å finne meg en date men det hjelper jo ikke det når alle dumper meg. Gir litt opp. Slitsomt å være misunnelig men vet ikke hvordan jeg kan endre meg Anonymous poster hash: ca71a...c07 Tenk på denne måten at hvis mennene dumper deg så er det ikke mannen for deg. Da har du altså luket ut en mann til og du er et skritt nærmere målet. Anonymous poster hash: fdea9...de4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde akkurat de følelse selv for en stund tilbake. Det at alle andre bortsett fra meg klarte å få seg kjæreste gjorde at jeg følte meg helt verdiløs som menneske, men så begynte jeg å arbeide med meg selv. Ja, sånne typiske selvhjelpting som mange hater. Og vet du hva? Nå har jeg det helt strålende som singel! Selvfølgelig er det dager hvor ting er litt grått og trist, men 95% av tiden så er jeg fornøyd med livet. For meg så var vel egentlig selvfølelsen min problemet, og det høres ut som om det er der skoen trykker for deg også. Så mitt råd er å arbeide med deg selv. Det føles kanskje vanskelig i starten og det tar tid før resultatene kommer, men de kommer! Du må gi det et par-tre måneder. Anonymous poster hash: fdea9...de4 Det var det psykologen sa til meg og, at jeg hadde ekstremt lav selvfølelse. Men hvordan gjorde du det, helt praktisk? Har du noen bøker å anbefale? Kanskje jeg bare må lese masse bøker om å få bedre selvfølelse. Anonymous poster hash: ca71a...c07
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Jeg er også over 30 og får meg aldri kjæreste. De gangene jeg tror noe er i ferd med å gå veien blir jeg alltid dumpa likevel. Selvtilliten får seg jo en knekk etterpå, og jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme fram igjen, men det går jo over. Hvis jeg skulle unngå alle vennene mine som har kjæreste eller er gift hadde jeg snart ikke hatt venner igjen. Heldigvis gjør det meg ikke noe at vennene mine er i forhold, det er jo bare fint for dem. At jeg ikke klarer det som alle andre klarer er synd, men det skal ikke få ødelegge alt annet for meg.Anonymous poster hash: 81ee0...2d6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Det var det psykologen sa til meg og, at jeg hadde ekstremt lav selvfølelse. Men hvordan gjorde du det, helt praktisk? Har du noen bøker å anbefale? Kanskje jeg bare må lese masse bøker om å få bedre selvfølelse. Anonymous poster hash: ca71a...c07 Jeg har lest masse og gjort mye forskjellig, så akkurat hva som er mest effektivt vet jeg ikke. Men det som er poenget med det meste er å bryte de negative tankemønstrene som spinner rundt i hodet. Jeg leste en bok som het "Selvfølelse nå!" og der lærte jeg å skrive en slik "jeg er bra"-bok. Det er noe du gjør hver kveld, og det er kanskje et greit sted å starte. Ellers vil jeg si det er viktig å ikke sammenligne seg med andre og heller være glad for de positive tingene du faktisk har masse av. Og hva med å f.eks lære deg noe nytt? Gjøre noe du er redd for? Dette er ting som gir deg mestringsfølelse noe som vil være positivt for psyken din. Står litt om "jeg er bra"-boken her: http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article772376.ece Anonymous poster hash: fdea9...de4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 Jeg har lest masse og gjort mye forskjellig, så akkurat hva som er mest effektivt vet jeg ikke. Men det som er poenget med det meste er å bryte de negative tankemønstrene som spinner rundt i hodet. Jeg leste en bok som het "Selvfølelse nå!" og der lærte jeg å skrive en slik "jeg er bra"-bok. Det er noe du gjør hver kveld, og det er kanskje et greit sted å starte. Ellers vil jeg si det er viktig å ikke sammenligne seg med andre og heller være glad for de positive tingene du faktisk har masse av. Og hva med å f.eks lære deg noe nytt? Gjøre noe du er redd for? Dette er ting som gir deg mestringsfølelse noe som vil være positivt for psyken din. Står litt om "jeg er bra"-boken her: http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article772376.ece Anonymous poster hash: fdea9...de4 Må også legge til at studier viser at trening hjelper! Anonymous poster hash: fdea9...de4
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 Hvordan takler dere andre single dette med par og sånt? Jeg syns jeg ser folk med giftering overalt og det gjør utrolig vondt inni meg. TS Anonymous poster hash: ca71a...c07 Tenker ikke over det, jeg lever livet mitt for meg. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #20 Skrevet 10. september 2014 (endret) Ja, men hvordan vet man om man finner en mann da? Altså jeg har ikke noe problem med å finne meg en date men det hjelper jo ikke det når alle dumper meg. Gir litt opp. Slitsomt å være misunnelig men vet ikke hvordan jeg kan endre meg Anonymous poster hash: ca71a...c07 kjenner hvordan du har det. Har det slik selv. Deiter jo en nå men klarer ikke helt å slappe av for vet ikke om det blir å vare. Jeg håper jo det men er vant med å bli dumpet så er nervøs. Jeg blir sint inni meg når ennå en person utenom meg annonserer at venyer barn eller skal gifte seg. Tenker at det for pokker er min tur denne gangen. Leste nettopp at prinsesse kate er gravid igjen. Jeg kjenner henne ikke men reagerte med å bli sur faktisk. Crazy jeg vet. Endret 10. september 2014 av BettyBoop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå