Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det sliter på håret hvis man skyller det i relativt kaldt vann? Trener nesten hver dag, og svetter veldig mye, derfor har jeg lyst til å vaske det etter hver trening. Men siden det ikke er så lurt, så har jeg tenkt på å vaske det annenhver dag, og bare skylle det de resterende dagene.

Men sliter det på håret? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 16ac9...398
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vått hår blir lettere slitt enn tørt uansett om det er varmt eller kaldt vann. Selvfølgelig så er jo skylling uten gnikking med shampo bedre, Men etter 1 dag så er det jo ikke svette i annet enn hodebunnen så hvis du tar håret i en lav hestehale og putter det under t-skjorten så kan bare skylle hodebunnen.

Skrevet

Vått hår blir lettere slitt enn tørt uansett om det er varmt eller kaldt vann. Selvfølgelig så er jo skylling uten gnikking med shampo bedre, Men etter 1 dag så er det jo ikke svette i annet enn hodebunnen så hvis du tar håret i en lav hestehale og putter det under t-skjorten så kan bare skylle hodebunnen.

Når jeg trener, svetter jeg så mye at håret er helt vått... Så det er absolutt ikke tilstrekkelig for min del å bare skylle hodebunnen. Mener ikke å vaske det hvis det er en dag jeg ikke trener, men jeg trener nesten hver dag. Vet at vått hår blir lettere slitt enn tørt, men her er det snakk om det å konkret skylle håret :)

Anonymous poster hash: 16ac9...398

Skrevet

Tror ikke det skal slite noe å bare skylle håret :) Bare pass på at du ikke gnikker håndkleet for mye når du skal tørke det. Og husk at det som sliter mye mer, er bruk av hårføner... Skylling i seg selv sliter nok ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...