AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har noen her opplevd, eller kjenner til tilfeller at forhold var uaktuelt og passet dårlig på daværende tidspunkt pga. avstand (jobb, studier osv) men har blitt sammen senere når begge flyttet nærmere hverandre? Anonymous poster hash: eb8dd...dd8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg er i den situasjonen, vet bare ikke om vi blir sammen. Møtte en flott mann i april, vi hadde to flotte dater, og begge fikk følelser for den andre, men jeg mer enn han. Han var ikke klar, hadde nylig gått ut av et dårlig forhold. Og vet han sliter med å stole på damer, er nok litt bitter. Men vi ble venner, gode venner. Når vi var sammen sist, sendte han noen blikk han ikke har gjort før, han fiksa putene sånn at vi ble liggende litt inntil hverandre å se på film. Så startet vi å tulle om å gifte oss hvis vi ikke fant noen andre, jeg foreslo om 10 år, men han ville om 5 år, og han startet å fortelle meg alle grunnene til hvorfor vi passer så godt sammen, og hvorfor vi burde gifte oss. Og han har nevnt det etterpå og. Nå planlegger vi og 2 reiser sammen. Så nå sitter jeg her med stort håp. Men kommer bare til å bruke tiden framover til å komme nærmere han, få han tryggere på meg. Så håper jeg bare noe skjer snart. Anonymous poster hash: 3b1ff...62f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Jeg er i den situasjonen, vet bare ikke om vi blir sammen. Møtte en flott mann i april, vi hadde to flotte dater, og begge fikk følelser for den andre, men jeg mer enn han. Han var ikke klar, hadde nylig gått ut av et dårlig forhold. Og vet han sliter med å stole på damer, er nok litt bitter. Men vi ble venner, gode venner. Når vi var sammen sist, sendte han noen blikk han ikke har gjort før, han fiksa putene sånn at vi ble liggende litt inntil hverandre å se på film. Så startet vi å tulle om å gifte oss hvis vi ikke fant noen andre, jeg foreslo om 10 år, men han ville om 5 år, og han startet å fortelle meg alle grunnene til hvorfor vi passer så godt sammen, og hvorfor vi burde gifte oss. Og han har nevnt det etterpå og. Nå planlegger vi og 2 reiser sammen. Så nå sitter jeg her med stort håp. Men kommer bare til å bruke tiden framover til å komme nærmere han, få han tryggere på meg. Så håper jeg bare noe skjer snart. Anonymous poster hash: 3b1ff...62f Jeg også møtte min i april. Men han har sagt helt i starten at han ikke er ute etter forhold, mest på grunn av avstanden i 3 1/2 år til … men vi møtes når han er hjemme i ferier. Håper vi kan ta det videre når han flytter hjem igjen, hvis begge fortsatt vil.. Hvor ofte har dere kontakt, og hvor lang er avstanden? Anonymous poster hash: eb8dd...dd8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg også møtte min i april. Men han har sagt helt i starten at han ikke er ute etter forhold, mest på grunn av avstanden i 3 1/2 år til … men vi møtes når han er hjemme i ferier. Håper vi kan ta det videre når han flytter hjem igjen, hvis begge fortsatt vil.. Hvor ofte har dere kontakt, og hvor lang er avstanden? Anonymous poster hash: eb8dd...dd8 Håper han endrer mening etter hvert da, kanskje da det har gått litt tid, og det ikke kjennes ut som en evighet før avstanden blir kort igjen. Avstanden er ikke noe problem, vi bor ca 20 min unna hverandre. Vi chatter på facebook ca 5 dager i uka. Så er vi sammen en helg iblant, da sover han på sofaen. Men da vi plutselig er sammen mye, og kommer nærme, så holder han seg unna en stund. Tror han kjemper litt med motstridende følelser. Anonymous poster hash: 3b1ff...62f
Gjest brutal_mann Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Sånn skjer, men jeg ville ikke brukt tid på å vente på at det skulle skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå