Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg startet på julegavehandelen for noen uker siden, og er faktisk nesten helt ferdig!! nå skal jeg ramse opp det jeg har kjøpt til folk Meg og mannen kjøper en gave i sammen til hverandre så det ble: speilreflekskamera Mamma: en lampe. Pappa: verktøysett. Bestefar: et pledd hvor det står "Terje" (det er navnet hans). Oldemor: Konfekt. Niese (16 år): sminkemappe hvor det står "maline" Niese (14 år): sminkemappe hvor det står "vilde" Niese (13 år): pledd hvor det står "tina emilie" Niese (11 år): bag/pose hvor det står "kaja martine" Nevø (11år): bag/pose hvor det står "emil tobias" Niese (7 år): teppe hvor det står "Sophia Charlotte" Nevø (1 år): toalettmappe hvor det står "William August" Nevø (1år): toalettmappe hvor det står "Jonas Leander" Mine tvillingjenter som blir født i november: smokk, og noen klær Alle tantebarna mine får nesten det samme fordi jeg rett og slett ikke kom på noe annet å gi. Jeg startet på julegavehandelen for noen uker siden, og er faktisk nesten helt ferdig!! nå skal jeg ramse opp det jeg har kjøpt til folk Meg og mannen kjøper en gave i sammen til hverandre så det ble: speilreflekskamera Mamma: en lampe. Pappa: verktøysett. Bestefar: et pledd hvor det står "Terje" (det er navnet hans). Oldemor: Konfekt. Niese (16 år): sminkemappe hvor det står "maline" Niese (14 år): sminkemappe hvor det står "vilde" Niese (13 år): pledd hvor det står "tina emilie" Niese (11 år): bag/pose hvor det står "kaja martine" Nevø (11år): bag/pose hvor det står "emil tobias" Niese (7 år): teppe hvor det står "Sophia Charlotte" Nevø (1 år): toalettmappe hvor det står "William August" Nevø (1år): toalettmappe hvor det står "Jonas Leander" Mine tvillingjenter som blir født i november: smokk, og noen klær Alle tantebarna mine får nesten det samme fordi jeg rett og slett ikke kom på noe annet å gi. Vi har veldig mange tvillinger i familien vår, så de som er like gamle er tvillinger to av brødrene mine er også tvillinger Endret 9. september 2014 av Lillemåltrost
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Du ser hvor lett det blir å identifisere deg nå, eller? Hvorfor ikke bare skrive "alle får toalettmappe med navnet sitt"?Anonymous poster hash: 1cf01...67f 2
Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2014 Du ser hvor lett det blir å identifisere deg nå, eller? Hvorfor ikke bare skrive "alle får toalettmappe med navnet sitt"?Anonymous poster hash: 1cf01...67f Men vet at ingen av de kommer til å sjekke det vi er ikke så. Eldig tekniske av oss her i familien jeg har lært litt av mannen min..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Men vet at ingen av de kommer til å sjekke det vi er ikke så. Eldig tekniske av oss her i familien jeg har lært litt av mannen min.. Det er bare å google julegaver så kommer dette opp Anonymous poster hash: 190e7...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå