AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Så meg og denne fyren har vært litt frem og tilbake med flørting, men nå har det seg altså sånn at jeg har fått følelser for han. Det er minst fire år siden jeg var forelska sist, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å være rundt han eller snakke med han uten å bli klin rød i ansiktet eller stamme.. dette året kom vi begge inn på skole i bergen så jeg ser han vær dag, og vi er på en måte venner. Jeg vet bare ikke hva jeg skal snakke om, oppføre meg litt mer normal og ta ordentlig kontakt, og det er spesielt vanskelig siden jeg ikke har følt dette på flere år. Hjelp meg, anyone. Anonymous poster hash: f512f...b18
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Bare ha kontakt med ham, ha en litt flørtende stemning og se om det går noe sted. Har han interesse vil du merke det. Du kan ikke tvinge ham til å bli din uten at interessen foreligger. Anonymous poster hash: 05564...865
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 har hørt fra mine nærmeste venner som er venn med han igjen at han gjerne vil bli litt bedre kjent med meg. hint nok?:s Bare ha kontakt med ham, ha en litt flørtende stemning og se om det går noe sted. Har han interesse vil du merke det. Du kan ikke tvinge ham til å bli din uten at interessen foreligger. Anonymous poster hash: 05564...865 har hørt fra mine nærmeste venner, som også er veldig gode venner med han, at han veldig gjerne vil bli litt bedre kjent med meg. dette gjør at sommeffuglene i magen spinner enda mer enn før. Anonymous poster hash: f512f...b18
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 oi, nå ble det to svar. Beklager, ganske ny på forum så skjønner ikke så altfor mye.. hehehe Anonymous poster hash: f512f...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå