Gå til innhold

Ikke sex før bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss på nyttårsaften. Nå har min kjære fått det for seg at det hadde vært "romantisk" og gjort bryllupsnatten "spesiell" hvis vi unnlot å ha sex de siste 3 månedene før bryllupet. Dvs. ingen sex fra 1.oktober og ut året. Dette er visstnok noe en del par gjør, i følge min kjære. Jeg synes det er en særdeles dårlig idé. Skal vi sove i armene til hverandre hver natt uten å "ha lov" til å ha sex? Tror det kan gjøre oss begge (i hvert fall meg) ganske gretten. Men jeg har jo ikke noe rett til å nedlegge et definitivt veto, man må jo begge ville ha sex.

Er det noen her inne som har praktisert dette, og hvordan gikk det i så fall?

Anonymous poster hash: a28c3...1ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig tåpelig.

Anonymous poster hash: 5f8a0...114

• Liker 6
Skrevet

Dette har jeg ikke hørt om før, tror ikke det er noe for meg heller...

Anonymous poster hash: 1b427...65a
  • Liker 1
Skrevet

Oi, spesielt syntes nå jeg. Jeg ville ikke likt det

• Liker 2
Skrevet

No sex = no fun.

Skrevet

Ehhh, hvis samboeren hadde foreslått det tror jeg ikke jeg hadde fått hentet haken opp igjen fra gulvet. :P

• Liker 1
Skrevet

2 uker har jeg hørt om, og også ikke natten før. Tre måneder, det var litt vel lenge. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville blitt sprø. En uke eller to, kanskje? Men ikke tre måneder!

Anonymous poster hash: 67412...602
Skrevet

3 måneder høres veldig sært ut for meg. Jeg har hørt om en uke, men 3 måneder er for lenge, spesielt siden tiden før et bryllup pleier å være temmelig hektisk (for bruden...) Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg blir temmelig gretten i stressende perioder, noe som igjen fører til litt dårligere stemning enn vanlig. Dersom du også fjerner kosen ved sex fra ligningen ville det nok, i alle fall i heimen min, blitt noe utrivelig i de tre månedene...

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Tror ikke dette er noe vanlige par praktiserer. Dette er nok noe "romantisk" kliss hun har plukket opp fra Hollywood ;)

Skrevet

Ser ikke poenget når dere uansett har hatt sex utallige ganger fra før av.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke dette er noe vanlige par praktiserer. Dette er nok noe "romantisk" kliss hun har plukket opp fra Hollywood ;)

Hvor ligger logikken i at trådstarter var en mann her?

Anonymous poster hash: ae777...f9d

Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Hvor ligger logikken i at trådstarter var en mann her?

Anonymous poster hash: ae777...f9d

Vet ikke, hørtes mer ut som en kvinnegreie å foreslå noe sånt.

Endret av Olivia_B
Skrevet

sexen blir bedre hvis man har det regelmessig, jeg vil ha god sex på min bryllupsnatt og morgenen etter, og da gjelder det å øve hardt fram til den tid :fnise:

Skrevet

Mtp statistikken blant mine venner hadde jeg vært skeptisk, samtlige har sovnet så fort de har lagt hodet på puta selv med boblebad, champagne o.s.v opplegg! :fnise:

Skrevet

Høres ut som en jævlig dårlig ide. Hørt om mang et par som ender opp med å sovne på selve kvelden fordi festinga og hele dagen tar sånn på.

Anonymous poster hash: 0d89e...4c2
Skrevet

Hvis min kjæreste kom og sa "Kjære, la oss la være å ha sex det neste kvartalet" hadde jeg ikke klart å snu det til å være en positiv ting, nei!

Skrevet

Jeg hadde ikke synes det var en god ide ;)
Men jeg vet noen venninner har gjort det, ventet 2-3 mnd før bryllupet med å ha sex, for det skal bli så utrolig romantisk på bryllupsnatta. Vet nå ikke jeg...
Har også hørt man er så sykt sliten at man ikke orker den dagen, dagen etter derimot.... ;) Men tror også mange "tvinger" seg til sex bryllupsnatta fordi det er det man skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...