AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg kaller ikke dette et luksusproblem, for det er faktisk veldig plagsomt .. Og jada, det er bedre dette enn en som aldri/veldig sjeldent kysser dama si, men. Han skal alltid kysse meg, hele tiden. Til og med på trening når vi er svette og slitne kommer han flere ganger i løpet av treninga å kysser meg på munnen, ikke bare et nuss! Men lenge .. Samme når jeg lager mat, spiller, ser tv, pusser tennene, nå vi er på butikken skal han stå og holde rundt meg og liksom stå med et langt kyss. Dette er så kleint synes jeg Men aner ikke hvordan jeg skal si ifra om at det er LITT mye for meg! Elsker at han kysser, jeg kysser jo han også, men er ikke i trynet hans hele tiden .. Han er en følsom mann så jeg vet ikke om jeg burde si noe. Ehm. Vi begge er i starten av 30 årene, vært sammen i 2 år. I det siste har det vært ekstremt .. Anonymous poster hash: 4826d...832 4
Carrot Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Si det, rett ut - ikke drøy det lengre for da vil han lure mer på hvorfor du ikke sa noe. Bare si det som det er neste gang du pusser tennene eller føler det kleint; du, hør - jeg liker kysse deg altså, men MÅ vi kline når jeg pusser tenner? Etterhvert vil han kanskje skjønne det av seg selv, hvis ikke så får du "ta praten" Forklare at du LIKER kyssing, men at du føler det har blitt litt mye i det siste og det får deg til å undres på HVA som har endret seg, HVORFOR denne plutselige økningen i kliningen osv..
Gjest Coolaid Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 (endret) Folk er jo forskjellige. Han har tydeligvis større behov for de kjærestegreiene enn deg. Begge deler er greit men forstår deg at det kan bli litt mye. Kanskje du kan si på en fin måte at det blir litt for mye ? Kanskje han gjør dette fordi han er redd for å miste deg ? Spør han om dette. Dette kan være en innfallsvinkel til å si at det blir litt for mye. Bekreft at han kan være trygg på at du elsker ham men det blir altså litt for mye kyssing og klemming. Endret 9. september 2014 av Coolaid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå