Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en dame en stund nå og ting har vært litt opp og ned noe som gjør meg litt usikker. Vi har hatt det fantastisk i rundt 2 uker, men de siste dagene har jeg fått en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg lurer litt på hvor vi står ettersom vi har oppført oss som kjærester uten å ha definert oss som det. Jeg har prøvd å ta det opp ansikt til ansikt, men det bare knyter seg helt og det føles helt unaturlig. Ville det vært dumt av meg og ta det opp på sms? Det jeg lurer på er litt hvordan hun ser på oss og hva hun tenker fremover.

Anonymous poster hash: 9c594...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt annerledes å kommunisere skriftlig kontra det å snakke sammen ansikt til ansikt. Man mister mange nyanser som for eksempel kroppspråk og tonefall, pluss at samtalen kan bli oppstykket. Dermed er det mye lettere å misforstå hverandre.

Jeg anbefaler å hoppe i det og ta det opp når dere møtes. Hva er egentlig det verste som kan skje?

Skrevet

Å bli avvist. Har på følelsen at det kommer til å skje, og ved å sende SMS er det lettere å distansere seg fra det hele ved et eventuelt avslag. Selv om det er aldri så feigt

Anonymous poster hash: 9c594...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...