Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forestill deg dette dilemmaet, anten du er heterofil eller homofil:

Du har alltid forestilt deg eit liv med barn, saman med den du elsker over alt på jord. Men partneren din vil ikkje ha barn, verken no eller seinare i livet.

Trur du at du ville holdt saman med partneren din, og levd vidare med eit tomrom i hjartet, eller ville du gått ifrå han/ho i håp om å finne nokon andre å dele livet med, som og har eit ynskje om å stifte familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått. Selv om jeg ser på samboeren som mitt livs store kjærlighet, ville jeg ikke klart å fortsette forholdet om jeg visste han aldri ville ha barn.

Anonymous poster hash: 27074...61c

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Heller barn enn mann, for min del.

Skrevet (endret)

.

Endret av Kjibba
Skrevet

Dette er en av de tingene jeg vil ha avklart FØR jeg går inn i et forhold. For meg er barn så viktig at jeg ikke vil gå inn i et forhold med en som mener at barn er uaktuelt.

Anonymous poster hash: 8931f...a3f

• Liker 1
Skrevet

Men om ein er i motsatt situasjon då; om du ikkje vil ha born, men partneren din vil, kva ville du då ha gjort?

Den situasjonen har jeg vært i. Ingen av oss så for oss barn med det første, men han var helt sikker på at han ville ha barn etterhvert. Mens jeg var usikker, men hellet mot at jeg ikke ville ha barn.

Selv om han sa at han heller ville ha meg, enn barn.. tenkte jeg at det kunne føre til bitterhet osv. etter hvert... Så jeg gjorde det slutt.

Nå, flere år etter, vil jeg ha barn...

Så før man gjør noe drastisk, må man tenke seg om. Man bør aldri få barn om man ikke vil ha barn. Men, selv om man er helt sikker på at man ikke vil ha barn, så kan man endre mening senere... Det er det jo mange som har gjort.

Anonymous poster hash: ff5e2...3d4

• Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Det er noe jeg ville avklart før jeg gikk inn i et forhold, eller tidlig i forholdet, men om den situasjonen du nevner oppsto ville jeg gått.

• Liker 1
Skrevet

Nei, ønsket om barn hadde vært for sterkt rett og slett. Jeg ville uansett ikke blitt sammen med noen som ikke ville ha barn i utgangspunktet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...