Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er du til å ta avgjørelser for andre? Jeg skjønner at du ikke ber dem om du ikke ønsker ha dem der. Men å ringe for å si at du ikke ber dem fordi de ikke skal føle seg presset. Hva om de hadde hatt lyst til å ta turen til bryllupet ditt? Så kan de ikke komme fordi du ikke vil invitere dem - fordi DU tror at de gjør det fordi de må. Jeg ville syntes det var mye verre enn å få en invitasjon som sier at jeg er velkommen i kaffen. Da kan jeg i alle fall vurdere det selv. Og det tror jeg at de fleste andre bryllupsgjester også kan klare!

Helt enig med Gjest her også. Jeg ville blitt forbannet over at noen skulle ta seg den frihet å bestemme om jeg hadde råd eller ikke til å komme i ett bryllup som ikke holdes der jeg bor. Ærlig talt, det må jeg virkelig få bestemme selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det er utrolig dårlig gjort å invitere folk langveis fra til bare kaffe. Det hadde jeg aldri aldri gjort. De må vel forstå hvis du vil melde avbud. Tror det verste er hvis du bare lar være å komme' date=' bare de får beskjed må det vel være greit.[/quote']

Vi ble en gang invitert kun til kaffen, og bryllupet stod i København. Vi takket nei, siden vi syntes det var for langt å dra "bare til kaffen". Vi var med på å spleise på en gave sammen med en del andre. :)

Skrevet

Og det er jo en helt fair ting å gjøre :-)

Skrevet

Ja, ikke sant? Nå oppga vi ikke noen grunn til hvorfor vi ikke kom, og det trenger man heller ikke. Takker man nei til en invitasjon har ikke den som inviterer noen rett til å be om grunn.

Skrevet

Tror vi inviterer til STORSLAGEN BRYLLUPSFEST jeg. Så sniker vi bare med oss foreldre og søsken og forlovere og hiver i oss en filét et sted mellom kirka og lokalet og sier aldri noe om det til noen....

Skrevet
Åh' date=' må ALLE bryllupsdebatter bli til en for/mot kaffe diskusjon??[/quote']

AMEN!!!!

Bare lurer på hva slags utdrikningslag dine venninner arrangerer! Det var jo fryktelig dyrt!!

Jeg synes ikke det høres ut som du har lyst til og reise i det hele tatt, så derfor skjønner jeg heller ikke at du gidder!

La vær og reis, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...