AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Må dere skrive totalt antall timer på slutten for å få lønn? Og UB-tillegg? Eller skriver dere på timene dere har arbeidet + UBtillegget uten å skrive totalen på slutten av måneden?Anonymous poster hash: cf339...c18
Gjest Thessie! Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Dette varierer fra sted til sted. Hør med lederen din
cellar Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Hos oss (dagligvare) fører sjefen timene våre over til lønnsprogrammet, så UB-tillegg kommer automatisk med. Så jeg skriver bare ant. timer hver dag, og totalen til slutt (men sistnevnte gjør jeg for å kunne kontrollere selv når lønnslippen kommer).
Kjempeliten Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 vi skriver bare fra og til hvilket klokkeslett vi jobber, resten fikser sjefen:)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Tydlig at det ikke slik det fungerer her. Jeg trodde det holdt med å skrive klokkeslett fra/til, antall timer den dagen, UB-tillegg (antall timer pr UB) jeg har tydligvis glemt å summere timene og UB-tilleggene så nå fikk jeg bare utbetalt for arbeidstimene og ikke UB-tilleggene. Anonymous poster hash: cf339...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå