Gå til innhold

Kjeledress eller vinterbukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med innkjøp av vintertøy til aktiv jente på 3,5 år. Men lønner det seg med kjeledress eller vinterbukse/jakke?

Anonymous poster hash: 07118...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syns jeg det var greit med kjeldress på mine til de var i skolealder. I andre klasse begynte vi med kjelebukse/jakke. Det fine med dress er at ikke snøen kan lirke seg mellom bukse og jakke selv om buksene går høyt og festes med seler :)

Anonymous poster hash: d4bd9...aa9

• Liker 3
Skrevet

Jeg brukte kjeledress selv det meste av barndommen. Hadde også boblebukse og boblejakke, men ble da mye "plaga" av at snøen lirket seg mellom jakka og buksa, - noe som igjen gjorde meg våt og kald. Så uten tvil, - jeg ville valgt en dress og ikke jakke og bukse

• Liker 1
Skrevet

Heldress opp til skolealder! Lettest for barnet å ta på selv også!

Anonymous poster hash: 0ea3d...a29
  • Liker 1
Skrevet

Definitivt dress, da blir de ikke kalde og våte i barnehagen hvor vi ikke kan sjekke påkledningen siden de må gjøre det selv der.

Vi har tykk vinterjakke som brukes frem og tilbake til barnehagen på vinteren og har tykk selebukse til den. Det gjør at vi ikke gidder å ta med vinterdressen hjem i helgene. Hjemme kan vi mer kontrollere stropper og strikker etc så han ikke blir våt og kald ved utelek.

Anonymous poster hash: b52d9...8fb

Skrevet

Anbefaler kjeledress!!

Det holder klart bedre på varmen, og er lettere for barnet selv å kle av og på seg når de skal ut, eller på do :)

Hilsen barnehagetante ;)

Anonymous poster hash: 06dab...582

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...