Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en mann i april, som jeg etter hvert har blitt kjæreste med. Vi er i 40-årene begge to. Han har vært singel i nærmere 8 år, mens jeg har vært i flere forhold etter at jeg gikk fra min eksmann.

I starten bet jeg meg merke i at han var veldig treg med å ta kontakt, treg som i at det var omtrent kun en sms til dagen. Dette har i grunn fortsatt stort sett hele tiden. Jeg har vært tålmodig og ventet på en bedring, men det er den dag i dag som kjærester akkurat likt.

Vi treffes ikke så ofte, kanskje en gang i uken og ca en helg i måneden. Innimellom treff ringes vi så godt som aldri, kun sms. Jeg er trygg på at han vil ha meg, men skjønner ikke at han veldig tilsynelatende er tilfreds med så lite kontakt. Han som snakker om at vi skal bo i lag osv.

Han sa selv en gang at han hadde veldig lite behov for å skravle i telefonen, sånn generelt mente han da. Jeg har ringt på eget initiativ et par ganger, og da virker han veldig overrasket og nærmest snurt over at jeg ringer. Telefonsamtalen flyter dog fint etter hvert.

Alle vil vel komme med forslaget om at jeg skal snakke med han om dette, selvsagt. Men hva gjør man da med en mann som ikke ønsker mer kontakt enn dette? Tvinge han? Forsvinner han fra meg da, fordi han ikke kommer til å like det?

Jeg savner å snakke med han siden vi treffes så sjelden. Det holder ikke med en god natt melding hver dag for min del. Han blir nesten som en fremmed innimellom treffene våres.

Anonymous poster hash: f8d90...34b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke vil prate ned han om dette, må du vel heller handle:) hva med og hyppigere foreslå ting dere kan gjøre sammen? Eller gi han en sms at du kommer bort til han?

Høres ut for meg at her er det du som må ta initiativ:)

Anonymous poster hash: dc3b6...cd5

• Liker 1
Skrevet

Siden du ikke vil prate ned han om dette, må du vel heller handle:) hva med og hyppigere foreslå ting dere kan gjøre sammen? Eller gi han en sms at du kommer bort til han?

Høres ut for meg at her er det du som må ta initiativ:)

Anonymous poster hash: dc3b6...cd5

Vi kan ikke treffes oftere enn det vi gjør. Vi treffes altså pr nå så ofte vi kan.

Anonymous poster hash: f8d90...34b

Skrevet

litt sånn har jeg det og men jeg er 26 og han er 38 år.. så jeg har tenkt at det har noe med alderen at vi er vokst opp på forskjellig tid..jeg har med tlf over alt mens han kan ta mange timer før han sjekker den og svarer.. Har også prøv å forklar han et han kan send ei natt meld og morgen meld men er ikke sånn at han må sitte med tlf hele tiden :) noe han er blitt litt bedre til men må minne han på det av og til ;)

Anonymous poster hash: 7465d...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...