AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Etter vårt 3 måneders "lange" forhold endte, skaffet eksen seg en ny og rote med uka etterpå. Jeg ble knust, for jeg hadde og har enda følelser for han og det vet han. Vi har holdt minimalt kontakt, men har vel vært venner på et vis. For det meste bare krangler fra forholdet vårt og ettertiden som har blitt til enorme krangler, men vi har alltid blitt enige om at vi er venner etterpå. Sist helg så jeg veldig svart på ting og jeg var veldig bitter, veldig full og jeg begynte å rote med hans bestekompis. Når eksen får vite det dagen etterpå forteller han meg at dette er det verste noen har gjort mot han, ja til og med verre enn hun som var utro mot han. Men han velger altså å tilgi meg, en person han har kjent i knapt et halvt år, og han lar forholdet til bestekompisen han har kjent i 8 år gå til helvete. Kanskje han tilgir han med tiden det vet jeg ikke, men jeg håper det. Etter veldig mye dritt og stygge ord fram å tilbake, trusler osv. ble vi altså i går enige på et vis. Jeg sa at jeg skulle finne meg selv for etter bruddet har jeg ikke vær meg selv, slutte å drikke (for jeg har nesten drukket mer i ettertid av bruddet, enn jeg har gjort før i hele mitt liv) og jeg skal definitivt aldri ta kontakt med noen av hans venner. Men noe jeg stusser på er at han vil at jeg skal holde kontakt med han, sende han melding av og til for å høre hvordan det går med han. Jeg sa ja til dette, men jeg sa også at jeg hadde følelser for han og at det derfor var vanskelig for meg å ha kontakt med han. Jeg skulle virkelig ønske å vite hva som foregår der oppi topplokket på han. Hvorfor er det så viktig for han å ha kontakt med meg når jeg er så ondskapsfull? Anonymous poster hash: c8b24...39d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Fordi dere har følelser og et bånd mellom dere, f.eks.?!? It's not rocket science. Du betyr noe for han. Slutt å vær ondskapsfull og kom deg over bruddet, så kanskje har du en venn for livet. Anonymous poster hash: 53b51...570 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Han ser vel at du har problemer og synes synd på deg? Han føler kanskje et slags ansvar for en som er på vei utfor stupet med drikking og destruktiv oppførsel? Dere hadde jo også kranglet lenge, så det kan også være noe han sa for å slippe unna, uten at han mente så mye med det. Så du bør ikke bli forundret om han ikke følger opp denne kontakten mellom dere. Og det var et verre svik at bestekompisen rotet med deg enn at du gjorde det. Du har jo ikke kjent han så lenge, så at en han hadde hatt tillit til i mange år kunne gjøre noe sånt var nok verre en at en han hadde hatt et forhold til i bare 3 mnd gjorde de. Anonymous poster hash: 032bf...5a3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Fordi dere har følelser og et bånd mellom dere, f.eks.?!? It's not rocket science. Du betyr noe for han. Slutt å vær ondskapsfull og kom deg over bruddet, så kanskje har du en venn for livet. Anonymous poster hash: 53b51...570 Jo et bånd mellom oss er det selvfølgelig, han er jo glad i meg til tross for at dette har skjedd. Vi har vært gjennom mer enn dette da. Jeg fant ut at jeg var gravid rett etter bruddet, og der han fortalte meg at han hadde det så fantastisk nå blablabla så abort var definitivt det beste mente han. Jeg sier ikke at han presset meg til å ta abort, men det hadde selvfølgelig en avgjørende faktor. At han nå etter helga fortalte meg at han hadde tenkt å skrive om aborten på Facebook og til alle vennene sine, det er også ganske forkastelig og usmakelig gjort. Ja skal slutte med å være ondskapsfull dette er virkelig ikke meg, alkoholen legger jeg på hylla og tar isteden fram løpe skoene. -Ts Anonymous poster hash: c8b24...39d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Han ser vel at du har problemer og synes synd på deg? Han føler kanskje et slags ansvar for en som er på vei utfor stupet med drikking og destruktiv oppførsel? Dere hadde jo også kranglet lenge, så det kan også være noe han sa for å slippe unna, uten at han mente så mye med det. Så du bør ikke bli forundret om han ikke følger opp denne kontakten mellom dere. Og det var et verre svik at bestekompisen rotet med deg enn at du gjorde det. Du har jo ikke kjent han så lenge, så at en han hadde hatt tillit til i mange år kunne gjøre noe sånt var nok verre en at en han hadde hatt et forhold til i bare 3 mnd gjorde de. Anonymous poster hash: 032bf...5a3 Både enig og uenig, ja han vet at jeg har slitt en del etter bruddet. Men jeg har også sagt til han rett etter bruddet at jeg ikke ville ha kontakt på en stund, da ble han veldig sinna. Det samme sa jeg rett etter aborten, han respekterte det og forsto det denne gangen. Men plutselig sist helg sendte han sms om han ikke kunne adde meg på snap. Jeg vet at jeg hadde vært nesten så godt som over det, og aldri hadde gjort det jeg gjorde i helga om vi hadde hatt 0 kontakt etter bruddet. Likevel nå føler jeg at jeg skylder han og sende han meldinger å høre om han har det bra, selv om jeg vet at det kommer til å føre til enda lengre tid for meg å komme over han. Men det er jo det han vil, så jeg burde bare gjøre han en såpass tjeneste -Ts Anonymous poster hash: c8b24...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå