AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hei! Jeg skal ha brasiliansk voks i dag. Jeg har ikke gjort noe på et par uker, så det er ganske fullt utgrodd (hehe). Jeg har aldri hatt brasiliansk voks og jeg synes det er litt flaut/ukomfortabelt nå. Er det noe jeg skal gjøre før timen? Skal jeg klippe det litt til eller ordner de det? Anonymous poster hash: f3d0d...71c
Lulilelu Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 (endret) Det bør bære ca 1 cm. Hvis hårene ligger oppå hverandre så kan det hindre at voksen kommer ned til huden som da kan hindre godt tak i alle hårene, hvis du forstod den. Det kan gjøre litt mer vondt og man må mulig gå over en gang til. De trimmer ikke på forhånd. Jeg vil anbefale deg å klippe litt før du drar hvis det er langt. Lykke til. Det er verdt det Edit: Litt for seint med svar ser jeg. Håper du ble fornøyd Endret 9. september 2014 av Lulilelu
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Det bør bære ca 1 cm. Hvis hårene ligger oppå hverandre så kan det hindre at voksen kommer ned til huden som da kan hindre godt tak i alle hårene, hvis du forstod den. Det kan gjøre litt mer vondt og man må mulig gå over en gang til. De trimmer ikke på forhånd. Jeg vil anbefale deg å klippe litt før du drar hvis det er langt. Lykke til. Det er verdt det Edit: Litt for seint med svar ser jeg. Håper du ble fornøyd Takk for svar. Jeg gjorde ingenting på forhånd og dro med full busk (hehe). Det var ikke noe problem tydeligvis. Superfornøyd, selv om det var litt ubehagelig å ligge der. Hvor lenge pleier man å vente til neste gang? Til hårene har blitt ca 1 cm? Anonymous poster hash: f3d0d...71c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar. Jeg gjorde ingenting på forhånd og dro med full busk (hehe). Det var ikke noe problem tydeligvis. Superfornøyd, selv om det var litt ubehagelig å ligge der. Hvor lenge pleier man å vente til neste gang? Til hårene har blitt ca 1 cm? Anonymous poster hash: f3d0d...71c Gjorde det veldig vondt? Anonymous poster hash: 4866d...ea7
Lulilelu Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar. Jeg gjorde ingenting på forhånd og dro med full busk (hehe). Det var ikke noe problem tydeligvis. Superfornøyd, selv om det var litt ubehagelig å ligge der. Hvor lenge pleier man å vente til neste gang? Til hårene har blitt ca 1 cm? Anonymous poster hash: f3d0d...71c Gjennomsnittet bør være 0,5 cm før man vokser igjen (noen kommer fortere enn andre) ellers kan det være vanskelig å få tak i alle.
WubWub Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Brasiliansk voks tar bort alle kroppshåra eller bare intim sonene?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Damer, bare til å komme hjem til meg så skal jeg gi dere gratis brasiliansk, hø hø hø hø Anonymous poster hash: b26bd...15c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Gjorde det veldig vondt?Anonymous poster hash: 4866d...ea7 Neida. Egentlig ikke. Brasiliansk voks tar bort alle kroppshåra eller bare intim sonene? Bare intimvoks. Anonymous poster hash: f3d0d...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå