Gå til innhold

vil utroskap alltid komme frem i lyset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge lurt på om mannen noengang har vært utro. Jeg har ingen tegn på at jeg bør være mistenksom, men jeg ser at mange menn er utro, også kvinner som har fått vite dette etter tid..

Jeg stoler på mannen min, men det gjorde også de som ble bedratt.

Vil utroskap og løynen komme til overflaten engang?

Anonymous poster hash: f9602...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mange tilfeller ja, i mange tilfeller nei.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har lenge lurt på om mannen noengang har vært utro. Jeg har ingen tegn på at jeg bør være mistenksom, men jeg ser at mange menn er utro, også kvinner som har fått vite dette etter tid..

Du spør i grunn kjempe vanskelig.. Men du må jo bare Stole på han.

Jec stolte på min.. Men der var han utro.. Du kan lese mitt innlegg lengere ned (trenger og lufte ut etter utroskap)

De skulle jo tie om dette.. Men til min magefølelse så tvang jeg dette ut av han.

Så i mange tilfeller så vil jeg vel tro de tier bare fordi de har et behov for utforske eller noe.. Samt. Klare og beholde det de sier de "elsker"

Gjest Jon blund
Skrevet

Man må rett og slett stole på personen man er glad i. Ellers så har man jo ingenting og man kan bli helt paranoid av å tenke slik. Det pleier å komme frem en eller annen gang hvis det har hendt.

Skrevet

Det kommer fort fram når han smitter deg med klamydia....

Anonymous poster hash: 07cb4...780
Skrevet

På et eller annet vis tror jeg det ja. Enten finner du utav det selv, noen andre avslører det, mannen avslører det. For mange er det nok en ganske heftig hemmelighet å skulle holde skjult, så den utroe vil nok i mange tilfeller ha et behov for å si det til noen. En hemmelighet holdes sjeldent dersom den er delt. Eller rett og slett er det for mye å holde skjult for partneren og en røper seg selv.

Skrevet

vel man slipper aldri unna med noe...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, de fleste utroskap blir aldri oppdaget.

• Liker 4
Skrevet

Nei, de fleste utroskap blir aldri oppdaget.

Det holder jeg med deg i!!

De fleste kommer unna.. Er du heldig så får du vite det!

Anonymous poster hash: 38111...e49

Skrevet

Alt kommer til syvende og sist på hvor god man er til å lyve.

• Liker 3
Skrevet

Det vet man jo aldri. Utroskapen kommer ikke bare av seg selv i et ekteskap hvor begge elsker hverandre. Utroskapen kommer ofte når det er andre problemer eller problemer hos en av partene. Sånt merker man jo. Oppskriften for å unngå utroskap er kanskje å være tilstede i eget forhold. Har man det godt sammen så er ikke behovet for andre tilstede. Det tror jeg :)

Skrevet

Nei det er overhodet ikke slik at utroskap alltid kommer til overflaten.

Hvorfor skulle det det? Om det utro aldri forteller noe, har skjult alle bevis så kommer det aldri frem. Mange slår opp/bryter med partneren over tid og forteller dem aldri om tidligere utroskap.

Anonymous poster hash: 982ff...089
  • Liker 2
Skrevet

Det vet man jo aldri. Utroskapen kommer ikke bare av seg selv i et ekteskap hvor begge elsker hverandre. Utroskapen kommer ofte når det er andre problemer eller problemer hos en av partene. Sånt merker man jo. Oppskriften for å unngå utroskap er kanskje å være tilstede i eget forhold. Har man det godt sammen så er ikke behovet for andre tilstede. Det tror jeg :)

Men hva om han er utro i fylla fordi ei dame frister da? Må det alikevell være problemer i forholdet da?

Skrevet

Men hva om han er utro i fylla fordi ei dame frister da? Må det alikevell være problemer i forholdet da?

Det er ikke sånn at x glass med alkohol gjør deg til noe du ikke er. Man agerer i alkoholrus som den man er, ikke som en annen. Og skulle man finne på å ha sex med en annen kvinnen enn den man er gift med, enten i alkoholrus eller ikke, så er ikke forholdet noe som du verdsetter ekstremt høyt.

Å være full er ingen unnskyldning i straffeloven, ei heller i et forpliktende forhold. Altså null frikort.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Mange vil nok det, men mange får vi aldri vite om.

Skrevet

Det er ikke sånn at x glass med alkohol gjør deg til noe du ikke er. Man agerer i alkoholrus som den man er, ikke som en annen. Og skulle man finne på å ha sex med en annen kvinnen enn den man er gift med, enten i alkoholrus eller ikke, så er ikke forholdet noe som du verdsetter ekstremt høyt.

Å være full er ingen unnskyldning i straffeloven, ei heller i et forpliktende forhold. Altså null frikort.

Så hvis en mann forteller ei dame når han er full at hu er digg så mener han det?

Kjenner de som har vært utro en gang i fylla og sier at de ikke fatter hvorfor og hadde ølbriller etc..

Jeg er enig med deg at alkohol er ingen undskyldning!

Skrevet (endret)

Så hvis en mann forteller ei dame når han er full at hu er digg så mener han det?

Kjenner de som har vært utro en gang i fylla og sier at de ikke fatter hvorfor og hadde ølbriller etc..

Jeg er enig med deg at alkohol er ingen undskyldning!

En full man mener vel at alle damer er digg vil jeg tro.... Man kan fint være full og fatte null interesse for å pule en dame som ikke er din... er man på forhånd innstilt på noen annet så forandre man ikke personlighet i fylla heller. Og vet man at man blir en "tikkende bombe" i fylla så unngår man fylla ut fra bedre viten.

Endret av Coolaid
Skrevet

Alt kommer til syvende og sist på hvor god man er til å lyve.

Sannheten er overvurdert, den skaper bare smerte og sorg hos andre. Jeg tror vi lyver ubevisst i stor skala, spesielt for oss selv. Sannheten svir ...

Gjest Seajewel
Skrevet

som oftest ja. Før eller siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...