Vannmannen3 Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg og barnefar gikk fra hverandre i januar. Vi var separert for 5 år siden men valgte å prøve på ny. Bruddet har vært lærebokutgave- jeg valgte å gå før jeg fant noen andre, aldri så mye som kysset en annen mann når vi var sammen. Vi har samarbeidet ok så lenge jeg har latt han "vinne". Han fikk mer av oppgjøret for å kunne sitte med huset, mer av innboet slik at huset ikke skulle være tomt osv. Nå har jeg fått meg eget hus, ungene og hunden er hos oss annen hver uke. Men nå er det problemene starter: Han er inne og sjekker FB en min hele tiden, sjekker om jeg er på chat og vil vite hvem det er. Kaller meg alle verdens ting, og nå vil han ikke ha delt omsorg for hunden lenger. Sitat " vil ikke ha bikkja fordi da kan du gå ut og morre deg, reise på turer og knulle alle knulletypene dine". Nå jobber jeg noen kvelder i uka for å få endene til å møtes i tillegg til 100% jobb, har ikke mulighet til å ha hunden 100%. Jeg er bare så redd for at han skal fortsette denne utviklingen med å være så aggressiv, beskyldende og umedgjørlig. Det vil gå ut over våre tre barn fra 8-15 år. Dere som har opplevd noe lignende- hva tid slår fornuften inn hos ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå