Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Tenkte jeg skulle starte en tråd om feilsendt sms/mail. Jeg går ut i fra at vi har vært så "uheldige" en gang eller to.... Kan starte med meg selv Samboer og jeg er veldig uenige om spesielt en ting. Jeg regnet med at på et bestemt tidspunkt så ville han ta opp denne saken. Og det skjedde. I frustrasjon så sendte jeg en sms til en venninne om saken og mine betrakninger. Jeg sitter oppe i stua og der tikker det inn en sms hos samboer. Hjelp, har jeg sendt til feil person. Jeg iler bort til hans mobil og sjekker meldingen. Og det stemmer. Den var fra meg. Fikk slettet den rimelig kjapt. Samboer satt nede foran pc'n og spilte og fikk aldri med seg at han hadde fått en melding. En gang på jobben sendte jeg en mail feil. Firmaet jeg jobbet i hadde blitt solgt og i forbindelse med salget så var det en del som skulle ordnes. Jeg hadde et regneark med informasjon som gjaldt oss og en revidert utgave som skulle sendes tidliger eiere. Sendte selvfølgelig feil :oops: Siden vi satt på samme intranett så prøvde jeg å tilbakekalle mailen. Mannen som fikk mailen kom til meg (vi jobbet fortsatt i samme bygning) og lurte på hvorfor jeg hadde prøvd å tilbakekalle mailen. Det var den gangen jeg rodde som f.... Jeg er sikker på at dere andre har noen gode historier på lager så kom igjen.....
liv Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 å lagre nummer til god venninne og x-kjæreste rett ved siden av hverandre er ikke alltid like lurt :oops:
Gjest Lea Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er litt hysterisk når det gjelder sånt og sjekker alltid hvor jeg sender mail og sms. Men jeg har fått en feilsendt SMS en gang, da. Den var ikke til meg, men den handlet OM meg. Jeg var i en begravelse den dagen. Det var en trist dag, selv om det var en gammel person som var død. Dette var den første fraværsdagen min fra jobb på en hel evighet, men likevel presterte en kollega (en som måtte jobbe fordi jeg var borte) å sende en SMS feil. Den skulle mest sannsynlig til en annen felles kollega og det ble påstått at jeg gikk i begravelse bare for å få fri den dagen Ikke særlig morsomt.. Jeg konfronterte aldri kollegaen min med dette. Skulle kanskje gjort det...
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Jeg hadde faren min lagret rett under kjæresten min. Så ja, jeg sendte en beskjed til faren min om at jeg savnet han fryktelig, og gledet meg til å ha sex med han igjen. Lurer på hva Freud hadde sagt
Gjest Dodgy Lady Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 Kjeda meg på jobb en dag og skreiv ei skikkelig teit tullemelding til en kompis. "Heeei snuskeluzkæn! Ztyre me? Eg koza meg virkelig på jobb.. Savna deg sooo masse assa!! Luvv juh bejbe!! Suzz & nuzz" Så sendte jeg den til sjefen min, som har samme forbokstav. Uff, flaut. Han var nedom jobben senere og sa: "Takk for meldinga! Den skal eg spare på." Så lo han... :oops: Var litt rød i toppen da...
Gjest Fighter Skrevet 8. juli 2004 #6 Skrevet 8. juli 2004 Jeg og en venninne(venninne A) skulle spleise på julegave til an annen venninne(venninne B). En dag fant jeg den perfekte gave til venninne B. Den var på tilbud så jeg tenkte vi burde kjøpe den fort, så jeg sendte en melding til venninne A og fortalte at jeg hadde funnet en perfekt gave til venninne B, om hva det var, hvor vi kunne kjøre den og hvor mye den kostet. Den ble ikke sendt til venninne A, men venninne B...og hun lo godt da hun så den, ja. :oops:
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2004 #7 Skrevet 8. juli 2004 Forholdet til kusinen min har ikke vært det samme etter at jeg sendte henne en mail (som skulle til broren min) om hvor sær kjerring hun var... :oops:
Titti72 Skrevet 8. juli 2004 #8 Skrevet 8. juli 2004 Jeg fikk for noen år siden en sms fra en ekte trønder som skrev på dialekt. Han takket meg for en deilig natt, sa jeg var flott og gledet seg til å møte meg igjen. Jeg sendte en melding tilbake og så jeg fikk en utrolig deilig start på dagen, men desverre var ikke meldingen til meg. Han sendte ikke svar i retur!
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2004 #9 Skrevet 8. juli 2004 Fikk en i dag morges, ja... om meg selv. Ble litt paff og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg fortalte han noe i går, og i dag sendte han melding om dette (ikke noe spesielt hemmelig) og hvor merkelig det var at jeg ikke hadde fortalt dette før (= hun prøver å skjule det). Det stemmer ikke og jeg sendte dette tilbake. At ejg ikke har fortalt dette til alle jeg kjenner betyr ikke at ikke en del vet. Jeg har vært syk og ikke sett så mange. Nå mener han at jeg er hårsår. Jeg tenker nok han er ganske flau.
Felicia Skrevet 8. juli 2004 #10 Skrevet 8. juli 2004 Jeg sendte en dirty melding til sjefen min da vi var på forretningsreise sammen :oops: Jeg fikk ikke sove for jeg savnet samboeren min og sendte samboeren min (trodde jeg) en "jeg savner deg, skulle ønske du var her, for da kunne vi ######"-melding. Som sjefen min i hotellrommet vedsiden av fikk :oops: :oops: Heldigvis er han en "ortnli" kar, så han sendte meg melding tilbake om at jeg hadde sendt han en tekstmelding som ikke var ment for han. Turte nesten ikke se han i øynene over frokosten dagen etterpå. Han har i ettertid mobbet meg for dette en del ganger kan man si
Bridget Jones Skrevet 8. juli 2004 #11 Skrevet 8. juli 2004 Har ikke opplevd det. enda, men jeg har lest historiene og jeg må bare
Suzy Skrevet 8. juli 2004 #12 Skrevet 8. juli 2004 Har ikke gjort noe verre enn å sende en sånn "Hei snella! Står til? Skal vi møtes på ... i dag? F.eksd 12" til eks-kjæresten... Ettersom det sto snella så skjønte han at det ikke var til seg da...
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2004 #13 Skrevet 8. juli 2004 Jeg hadde faren min lagret rett under kjæresten min. Så ja' date=' jeg sendte en beskjed til faren min om at jeg savnet han fryktelig, og gledet meg til å ha sex med han igjen. Lurer på hva Freud hadde sagt [/quote']Det er den beste jeg har noengang hørt om, så langt....... Det er noe med pappas lille prinsesse og sex, (selv om man en voksen). Flaut for deg, stakkars faren din.........
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #14 Skrevet 8. juli 2004 Jeg har ikke selv sendt noe, men jeg fikk en melding en gang fra en i klassen som tydeligvis IKKE skulle til meg! Hun skrev om drømmen hun hadde hatt den natten, som involverte han... Jeg slettet den fort. Var ikke ment for meg.
Felicia Skrevet 8. juli 2004 #15 Skrevet 8. juli 2004 Kom på en ting til jeg har gjort. :oops: En venninne av meg hadde bursdag, dette var mens vi studerte så vi bodde ikke i samme by, så jeg skulle ringe å gratulere med dagen. Hun tok ikke telefonen, så jeg fikk mobilsvareren i stedenfor (en sånn standard mobilsvarerstemme). Jeg var på fest og fikk flere rundt meg til å stemme i "hurra for deg" inn på telefonsvareren mens vi skrålte og lo. Min venninne har aldri fått denne beskjeden og en stakkar der ute i verden ett sted har fått en noe merkelig beskjed
Gjest Madam Felle Skrevet 8. juli 2004 #16 Skrevet 8. juli 2004 Kjeda meg på jobb en dag og skreiv ei skikkelig teit tullemelding til en kompis. "Heeei snuskeluzkæn! Ztyre me? Eg koza meg virkelig på jobb.. Savna deg sooo masse assa!! Luvv juh bejbe!! Suzz & nuzz" Så sendte jeg den til sjefen min, som har samme forbokstav. Uff, flaut. Han var nedom jobben senere og sa: "Takk for meldinga! Den skal eg spare på." Så lo han... :oops: Var litt rød i toppen da... Tror jeg hadde dødd
Dollface Skrevet 8. juli 2004 #17 Skrevet 8. juli 2004 Jeg har vel uttrykt min frustrasjon over en samboer en gang ja, som skulle til ei venninne, men kom akkurat dit den ikke skulle...
Hilde Skrevet 8. juli 2004 #18 Skrevet 8. juli 2004 Jeg var på datestadiet med en kar, og jeg fant etterhvert ut at jeg ikke orket å fortsette. Jeg sender da en melding til en venninne med "jeg orker ikke ******* mer, må vel ta det med han i morgen, men har lyst til å bare ikke gi lyd fra meg". Og den sender jeg selvsagt til denne mannen.. :oops: Jeg ga i alle fall lyd fra meg da, og kvitt'n ble jeg!
aowi Skrevet 8. juli 2004 #19 Skrevet 8. juli 2004 Må le litt når jeg leser her Har bare sendt sånne "er du på vei?" , møtes på kafeen? og sånne feil... Men jeg har oxo sendt "feil" meldinger med irritasjon over en person direkte til personen med vilje :-) Funka det
Gjest Elenath Skrevet 8. juli 2004 #20 Skrevet 8. juli 2004 Jeg fikk masse meldinger på mobilsvar en periode. En dame som ringte sent om natten eller når jeg var på jobb og fortalte meg hvor utrolig skuffet hun var over en eller annen som jeg tror var en mann. Til slutt var jeg endelig tilgjengelig når hun ringte. Hun ble litt paff da jeg svarte og fortalte at jeg ikke ante hvem denne personen hun skulle ha tak i var. Hun var sikkert litt flau
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå