Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet på ppillene for 3 uker siden,har hatt mensen og ingen mellomblødninger. Nå er jeg "vond" nederst i magen,som mens smerter,det er ubehagelig å ha sex og jeg er oppblåst..men ingen EL slim.. hva er dette?:/

Anonymous poster hash: fe9a0...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet på ppillene for 3 uker siden,har hatt mensen og ingen mellomblødninger. Nå er jeg "vond" nederst i magen,som mens smerter,det er ubehagelig å ha sex og jeg er oppblåst..men ingen EL slim.. hva er dette?:/

Mens smerter? Kanskje kroppen er litt i ubanlanse?

Skrevet

Hormonell ubalanse... Ikke unormalt etter ppille slutt.

Anonymous poster hash: 788a2...e98

Skrevet

Hormonell ubalanse... Ikke unormalt etter ppille slutt.

Vil det si jeg har mindre sjanse å bli gravid nå,frem til syklus stabiliserer seg?vi har sex hver dag hvis det har noe å si..ts

Skrevet

Det er sikkert bare litt ustabilt :)

Skrevet

Vil det si jeg har mindre sjanse å bli gravid nå,frem til syklus stabiliserer seg?vi har sex hver dag hvis det har noe å si..tsAnonymous poster hash: fe9a0...2f2

Ja, det er ikke sikkert kroppen helt forstår hvor den er i syklusen. Om du skal ha mensen eller el. Nå osv. Mange får ikke el på noen mnd etter ppilleslutt, men det betyr jo ikke at det er slik for dere:) fortsett å se etter el.slim, og smør deg med tålmodighet! Lykke til!

Skrevet

Ja, det er ikke sikkert kroppen helt forstår hvor den er i syklusen. Om du skal ha mensen eller el. Nå osv. Mange får ikke el på noen mnd etter ppilleslutt, men det betyr jo ikke at det er slik for dere:) fortsett å se etter el.slim, og smør deg med tålmodighet! Lykke til!

Tusen takk:) så hvis jeg har mye sex gjennom hele perioden er det fortsatt sjans? Bare at det ikke er sikkert det er 14 dager før mens? At jeg kan bli gravid feks 20 dager etter mens osv?

Skrevet

Annenhver dag gjennom hele syklusen er bedre enn hver dag

Anonymous poster hash: c99a2...757

Skrevet

Annenhver dag gjennom hele syklusen er bedre enn hver dag

Anonymous poster hash: c99a2...757

Er det ikke større sjans å treffe dersom vi har hver dg?ts

Skrevet

Går det an å ha eggløsning før den skikkelige mensen kommer etter pilleslutt?

Skrevet

Går det an å ha eggløsning før den skikkelige mensen kommer etter pilleslutt?

Ja, det vanlige er at eggløsning kommer før mens. Men det kan også hende at mensen kommer først etter p-pille-slutt fordi kroppen fortsatt er litt forvirret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...