AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hei Jeg hadde noe på gang med en gutt i noe måneder. Vi var mer enn venner men mindre enn et forhold. Nå i det siste er vi ganske lei av hverandre (mest han), fordi e avlyste om å finne på noe ilag med han, på grunn av at e har hørt han har dumpet eksene hans på grunn av at han ble lei av dem. På begynnelsen hadde jeg igrunnen en følelse på at han egentlig ikke var så forelsket i meg. Det sa han slev også. Og alle de gangene han har spurt meg om å finne på noe ilag, så ende det opp med at vi ble fulle og ende opp i senga med hverandre. Jeg har ofte følt me utnyttet. Jeg har forsatt følelse for han, men jeg prøver å glemme han. Har tenkt bytte nytt mobilnummer i tilfelle han kontakte meg igjen. Er det lurt? Eller vil e ødelegge vennskapet og "skremme" han vekk? Anonymous poster hash: 82b02...f5e
idalok Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Du må gjøre det som er best for deg jeg vil heller ikke kalle han en venn der han tenker på seg selv og kun har sex med deg, mens du lever i ubevisstheten. Hadde forklart til han at enten så satser du ellers så går jeg min vei og vil ikke ha kontakt på en stund. Ikke fortell hvorfor, sett han litt på pinebenken der han må gruble litt, så han forstår hva han har gjort. Han lærer aldri av sine handlinger hvis han ikke får konsekvenser for det. Du kan også nevne det med tlf, at siden du ikke vil ha noe med han å gjøre akkurat nå, så må du gjøre dette
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Du må gjøre det som er best for deg jeg vil heller ikke kalle han en venn der han tenker på seg selv og kun har sex med deg, mens du lever i ubevisstheten. Hadde forklart til han at enten så satser du ellers så går jeg min vei og vil ikke ha kontakt på en stund. Ikke fortell hvorfor, sett han litt på pinebenken der han må gruble litt, så han forstår hva han har gjort. Han lærer aldri av sine handlinger hvis han ikke får konsekvenser for det. Du kan også nevne det med tlf, at siden du ikke vil ha noe med han å gjøre akkurat nå, så må du gjøre dette Tusen takk for svaret ^^ vi jobber i samme bedrift. Hvis jeg se han på jobb skal jeg hilse? Dumt spørsmål men når det gjelder sånt så er jeg veldig usikker på om jeg skal slutte å ha kontakt med han helt eller ikkeAnonymous poster hash: 82b02...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå