Alida Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Er det ok for mannlig forlover å ha på seg vanlig dress når den som gifter seg har på seg kjole og hvitt, eller må man ha på seg smoking?
Vimsevips Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Det blir jo opp til dere. Hva har dere skrevet i innbydelsene, og hvor strengt vil dere at dresskoden skal holdes? Hos oss er dresskoden mørk dress/smoking. Ordensmannen stiller i mørk dress og slips Pappaen min stiller i smoking, og Forloveren hans i bunaden sin -for oss er dette helt greit, hva som er greit for dere, må dere finne ut av
Gjest Tabby Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Da min kjære var forlover i fjor hadde han vanlig dress, men passet på at slipset matchet vesten til brudgommen. Brudgommen hadde da diplomatjakke. Når vi gifter oss vil nok hans forlover ha vanlig dress og passe på at slipset passer til min kjæres antrekk, men vi synes det holder at han bruker den flotte dressen sin.
Eiline Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Synest forloveren kan ha på seg det han vil, han vil jo skille seg ut med knapphulsblomsten. Min kjære og hans forlover ønsket å ha det samme, så de stillger begge to i sjakett. Så får håpe jeg velge rriktig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå