Gå til innhold

Facebook og bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt merke til at det er veldig mange som tar bilder med alkohol i hånden? Eller at de skriver at de tar seg et glass vin/ en øl og nærmest får stående applaus. ( i form av likes)

Hva er greia?

Jeg dømmer ingen, for jeg gjør det selv. Legger ut bilder, liker andre sitt, og skriver status om alkoholnyting. Men MÅ vi ha flaska i hånden på bildet, da vi først har den i hånden? Fort gjort .....

Anonymous poster hash: 45761...07b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk poserer med alkohol for å vise andre hvor gøy de har det. Jeg trykker gjerne liker da jeg også skulle ønske jeg var dritings.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de poserer med alkohol for å vise andre hvor gøy de har det. Det er dette facebook tydeligvis handler om hele tiden: "Se meg og mitt fantastiske liv"

Det er svært få som skriver noe interessant på face. Alt handler stort sett om å fremstå som populær og flink. Alt er sååå kos, og man er sååå flink til å trene, og man har sååå mange venner og man elsker å være sosial med dem For ikke å snakke om hvor viktig det er å legge ut bilde av dagens middag....

Anonymous poster hash: 90fdb...e42
  • Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det ikke på Facebook, men på instagram eller snap kan jeg godt ta bilde av en fin drink eller et glass vin. Kunne egentlig skrevet: nå koser vi oss 😝

Jeg ser ikke noe feil i det. Fyllebilder er en ting, noe annet med et glass vin for å vise at nå er livet litt fint osv. Ikke at livet ikke kan være fint uten vin, men for meg er det i hvertfall ekstra kos i hverdagen/helgen.

Skrevet

Har aldri bilder av meg selv på Face med noe alkohol i nærheten. Ser ikke helt behovet for å vise at jeg må ha sånt. Nå er jo nordmenn kjent for alkoholforbruket sitt i utlandet da- og ikke på den positive måten, så å opprettholde det på Face sier vel kanskje sitt. Ingen vilje til endring.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det ikke på Facebook, men på instagram eller snap kan jeg godt ta bilde av en fin drink eller et glass vin. Kunne egentlig skrevet: nå koser vi oss

Jeg ser ikke noe feil i det. Fyllebilder er en ting, noe annet med et glass vin for å vise at nå er livet litt fint osv. Ikke at livet ikke kan være fint uten vin, men for meg er det i hvertfall ekstra kos i hverdagen/helgen.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...