AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har dere lagt merke til at det er veldig mange som tar bilder med alkohol i hånden? Eller at de skriver at de tar seg et glass vin/ en øl og nærmest får stående applaus. ( i form av likes) Hva er greia? Jeg dømmer ingen, for jeg gjør det selv. Legger ut bilder, liker andre sitt, og skriver status om alkoholnyting. Men MÅ vi ha flaska i hånden på bildet, da vi først har den i hånden? Fort gjort .....Anonymous poster hash: 45761...07b 1
Sphynx Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Folk poserer med alkohol for å vise andre hvor gøy de har det. Jeg trykker gjerne liker da jeg også skulle ønske jeg var dritings. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Ja, de poserer med alkohol for å vise andre hvor gøy de har det. Det er dette facebook tydeligvis handler om hele tiden: "Se meg og mitt fantastiske liv" Det er svært få som skriver noe interessant på face. Alt handler stort sett om å fremstå som populær og flink. Alt er sååå kos, og man er sååå flink til å trene, og man har sååå mange venner og man elsker å være sosial med dem For ikke å snakke om hvor viktig det er å legge ut bilde av dagens middag.... Anonymous poster hash: 90fdb...e42 1
Gjest Evans Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg gjør det ikke på Facebook, men på instagram eller snap kan jeg godt ta bilde av en fin drink eller et glass vin. Kunne egentlig skrevet: nå koser vi oss 😝 Jeg ser ikke noe feil i det. Fyllebilder er en ting, noe annet med et glass vin for å vise at nå er livet litt fint osv. Ikke at livet ikke kan være fint uten vin, men for meg er det i hvertfall ekstra kos i hverdagen/helgen.
Gjest Pop! Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Har aldri bilder av meg selv på Face med noe alkohol i nærheten. Ser ikke helt behovet for å vise at jeg må ha sånt. Nå er jo nordmenn kjent for alkoholforbruket sitt i utlandet da- og ikke på den positive måten, så å opprettholde det på Face sier vel kanskje sitt. Ingen vilje til endring. 1
Infinite Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Jeg gjør det ikke på Facebook, men på instagram eller snap kan jeg godt ta bilde av en fin drink eller et glass vin. Kunne egentlig skrevet: nå koser vi oss Jeg ser ikke noe feil i det. Fyllebilder er en ting, noe annet med et glass vin for å vise at nå er livet litt fint osv. Ikke at livet ikke kan være fint uten vin, men for meg er det i hvertfall ekstra kos i hverdagen/helgen. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå