Gå til innhold

Ser du fremtid med kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør nemlig ikke jeg! Altså ingenting som barn, forlovelse, ekteskap..

Jeg elsker han, elsker å være sammen med han, men noe av dette ser jeg ikke fremfor meg/oss i det hele tatt.

Har vært sammen i 2 år nå, ingenting er iveien med noe, bare jeg som ikke ønsker noe sånt med han!

Men han vil gifte seg endag, det er han sikker på, og han vil det med meg.

Nå er han endel eldre også så jeg er kanskje redd for at jeg bruker opp tiden hans til å finne seg noen å gifte seg med? :fnise:

Jeg er i staten av 20 årene og han i 30 årene :)

Anonymous poster hash: 780d5...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må finne ut hva du vil, og om dere har samme fremtidsønsker.

Selv har mannen og jeg vært sammen i 11 år, samboere i nesten 9. Vi er hverken gift eller har barn, men dette er felles veivalg vi har tatt. Ble sammen da jeg var 25 og han 33.

Anonymous poster hash: 858c1...bcc

Skrevet

Dump ham.

Han fortjener noen som ser for seg en fremtid sammen med ham, og ikke bare kaster bort tiden hans.

Anonymous poster hash: 11fb4...d33

• Liker 10
Skrevet

Må Være noe i forholdet her som ikke stemmer. Om man virkelig elsker noen så er smaken på fremtiden med sin kjære uendelig. Det vil ikke si at man må gifte seg eller få barn i fremtiden da alle ikke ønsker det. Men vi har alle et felles håp eller tro om at det skal vare veldig lenge eller livet ut.

• Liker 5
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg ser en fremtid med min. Om du ikke gjør det er det nok en grunn til det, og du er nesten nødt til å finne ut hva du vil.

Gjest Vinglasset
Skrevet

Det gjør nemlig ikke jeg! Altså ingenting som barn, forlovelse, ekteskap..

Jeg elsker han, elsker å være sammen med han, men noe av dette ser jeg ikke fremfor meg/oss i det hele tatt.

Har vært sammen i 2 år nå, ingenting er iveien med noe, bare jeg som ikke ønsker noe sånt med han!

Men han vil gifte seg endag, det er han sikker på, og han vil det med meg.

Nå er han endel eldre også så jeg er kanskje redd for at jeg bruker opp tiden hans til å finne seg noen å gifte seg med? :fnise:

Jeg er i staten av 20 årene og han i 30 årene :)

Du ser altså ikke for deg å leve med ham videre fremover i livet?

Da må du fortelle ham det med en gang. Det er jo å holde folk for narr det du holder på med her.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet heller ikke om jeg ser en fremtid med kjæresten min. Jeg er 20 år og han er i midten av 20 årene da. Eller, jeg ser ikke for meg at vi ikke skal være sammen, og jeg elsker han. Men jeg er usikker på om jeg vil gifte meg med han.

Anonymous poster hash: 41c06...63b

Skrevet

Jeg ser jo for meg fremtid med han sånnsett, jeg vil være sammen med han, jeg ser oss sammen som kjærester!

Men jeg vil ikke gifte meg eller få barn med han..

Jeg har forresten sagt dette til han, hvordan jeg føler det mtp dette, og alt jeg får til svar er: jeg vil bare ha deg uansett. Så lenge jeg har deg så har det ikke noe å si hva som skjer rundt oss.

Men.. Han har sagt før at han vil gifte seg.

Må vel finne ut hva jeg vil, ja. Kaster da ikke bort tiden hans, akkurat dette har jeg faktisk spurt om, og får tilbake at jeg er helt tullete som tenker sånn :fnise:

TS

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg selv ser. Liker ikke å tenke så langt frem, og tar det heller litt som det kommer. Akkurat her og nå kunne jeg ikke giftet meg med kjæresten min, og vi har vært sammen i tre år! Gidder ikke å forhaste meg inn i noe som er såå seriøst enda. Vi er begge 25 år +.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ser en fremtid sammen. Men gidder ikke tenke for mye på fremtiden. Man vet aldri :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Dump ham.

Han fortjener noen som ser for seg en fremtid sammen med ham, og ikke bare kaster bort tiden hans.Anonymous poster hash: 11fb4...d33

Det er ikke bortkastet tidselv om det ikke varer.

Hadde jeg ikke hatt slike erfaringer hadde jeg heller ikke lært eller utvikla meg. Jeg ser på tidligere forhold som lærdom og ikke bortkastet tid

Gjest krokodillen
Skrevet

Må Være noe i forholdet her som ikke stemmer. Om man virkelig elsker noen så er smaken på fremtiden med sin kjære uendelig. Det vil ikke si at man må gifte seg eller få barn i fremtiden da alle ikke ønsker det. Men vi har alle et felles håp eller tro om at det skal vare veldig lenge eller livet ut.

Det er en illusjon. Å elske noen er ikke ensbetydende med at man greier å leve sammen.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Først må jeg se en kjæreste i fremtiden :opplyser:

For din del TS virker løpet kjørt...

Skrevet

Ja definitivt ser jeg en fremtid med han. Han er den jeg ønsker å bli gammel og grå med. Det er han jeg ønsker å dele livet mitt med, små øyeblikk, stå sammen med i gode og vonde tider, men jeg ønsker meg ikke barn, ikke å gifte meg, ikke forlovelse (som jo indikerer et giftemål). Men det har ingenting med å ikke ønske en fremtid sammen, så dette er det stor forskjell på. ikke alle ønsker seg barn vet du, eller noe av det andre du nevner.

Men så er det slik at hos meg/oss er det giftemål i seg selv jeg ikke ønsker, barn i seg selv jeg ikke ønsker, det er ikke slik at jeg ønsker å gifte meg eller ønsker meg barn bare ikke med han, hadde jeg følt det slik hadde det vært varsellys fra ende til annen for min del.

• Liker 1
Skrevet

Ja! Eg er ikkje i tvil.

Men altså.. Kan du ikkje berre nyte å vere kjærestar med han? Kanskje om 2-3 år du har lyst til å gifte deg med han.

Tykkjer ikkje du skal slå opp pga du ikkje ser for deg eit ekteskap som skal vare til døden "skiller dere ad". Tenk om du angrar om eit år og vil ha han tilbake, men han vil gå vidare fordi han ikkje vil bli såra av deg, igjen.

Om de har det bra ilag no, så kvifor tenkje for mykje, istaden for å ha eit godt forhold her og no.

Om du vil tilbringe nokre år ilag med han du elsker, så er vel ikkje det bortkasta tid?

• Liker 2
Skrevet

Hvem gidder å kaste bort tid på å være sammen med en man ikke ser en framtid med? Hallo? Du kaster bort både din egen og hans tid...

Jeg elsker kjæresten min og ser for meg en framtid med han, absolutt. Hadde jeg ikke kunnet det, ville jeg ikke giddet å være sammen med han engang.

Anonymous poster hash: b0a75...9cc
Skrevet

Ja, jeg ser virkelig for meg en fremtid sammen med kjæresten. Ser helt klart at han kan være min "bedre halvdel" til jeg blir 97 og vi går ut med et smell sammen (intern vits). Han er den eneste jeg noen sinne har kunnet tenke meg å bli gift med en gang i fremtiden, skal jeg ha barn så er det soleklart for meg at det må være hans. I nær fremtid har vi tenkt å bli huseiere sammen og ha felles adresse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser jo for meg fremtid med han sånnsett, jeg vil være sammen med han, jeg ser oss sammen som kjærester!

Men jeg vil ikke gifte meg eller få barn med han..

Jeg har forresten sagt dette til han, hvordan jeg føler det mtp dette, og alt jeg får til svar er: jeg vil bare ha deg uansett. Så lenge jeg har deg så har det ikke noe å si hva som skjer rundt oss.

Men.. Han har sagt før at han vil gifte seg.

Må vel finne ut hva jeg vil, ja. Kaster da ikke bort tiden hans, akkurat dette har jeg faktisk spurt om, og får tilbake at jeg er helt tullete som tenker sånn :fnise:

TS

Men vil du gifte deg og få barn en gang i fremtiden? På en generell basis? Er det slik at du ikke vil gifte deg og få barn med akkuratt ham, eller i det hele tatt? Hvis det er med ham, så må du la ham gå videre. Hvis det er generelt, så må du allikevel fortelle kjæresten om det og la ham ta avgjørelsen om hvor lenge dere skal fortsette dette forholdet.

Når det gjelder meg, så gleder jeg meg til en fremtid sammen med kjæresten min og nyter nåtiden med ham også. Jeg skal gifte meg og få barn med ham når den dagen kommer.

Endret av Wei Wei
  • Liker 1
Skrevet

Ja, ellers hadde det vært liten mening i å fortsette forholdet slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg elsker samboeren min og ser definitivt en framtid sammen med han.

..Men jeg var engang sammen med en mann (samboere og alt) som jeg ikke kunne tenke meg å gifte meg/få barn med. Jeg mener bestemt at jeg elsket han, men kanskje på en litt annen måte enn "normalt". Han fridde og hele pakken, men jeg takket nei. Gikk fra han etter to år - vi passet ikke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...