AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Vi er i pp1 og har sex hver dag. Vi har hatt sex hver eneste dag i 2.5 uker nå. Men igår kjente jeg at jeg er "sliten". Vi vil begge ha barn,men siden jeg er mer bevisst på at vi må ha masse sex for å få det til,blir det til at jeg "prøver meg", med sexy undertøy,kostymer osv. Hva gjør dere for at det skal vøre spennende,og ikke bare "babylaging"? Vil ikke gå glipp av sjansen med å bli gravid hvis vi gjør det annenhver dag selv om jeg har hørt det er nok. Det er vel alikevel større sjanse med å ha sex hver dag?Anonymous poster hash: 13864...435
Biloba Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Vil ikke gå glipp av sjansen med å bli gravid hvis vi gjør det annenhver dag selv om jeg har hørt det er nok. Det er vel alikevel større sjanse med å ha sex hver dag?Anonymous poster hash: 13864...435 Nei, studier viste at par som hadde sex annenhver dag før eggløsning raskere oppnådde graviditet enn de som har hver dag. Det betyr ikke at de som har mye sex må begrense seg, i hvertfall ikke før de har prøvd lenge. Spermiene har ikke vondt av å ha litt modningstid, og de tåler å vente på egget i egglederen en stund. Dere trenger ikke å stresse hvis dere har et forholdsvis hyppig sexliv til vanlig. En veldig stor andel blir gravide allerede de første 3 mnd uten å være ekstremt målrettet, og over 70% innen 6 mnd, så det er store muligheter for at dette går fint innen kort tid. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Annenhver dag er bedr enn hver dag. Bedre spermkvalitet. Anonymous poster hash: 05ce0...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå