AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har vært prøver i noen måneder, og jeg har denne perioden "kjent" om jeg har hatt noe EL slim. For 2 dager siden opplevde jeg å få en litt mer "klissete" utflod, men i går kom det berømte El slimet. Jeg kunne strekke det flere cm. Jeg hadde helt hvite/svært lite synelig test strek på EL testen i går. Har opplevd denne perioden å ha hatt nesten positiv test (svært sterk teststrek) flere ganger ila 1 uke. Vi har samleie 2-3 gr i uken, men jeg skjønner ikke hvorfor EL testen er negativ hvis jeg har EL slim? Har ellers de "vanlige" symptomene på EL (mens murringer, litt ømme pupper, oppblåst, økt sexlyst o.l.). Anonymous poster hash: ba46d...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Stol på signalene kroppen gir deg og ikke på el-tester Anonymous poster hash: b0ad3...087
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Kan ha eggløsningsslim i flere dager før EL. Anonymous poster hash: 2da5a...6e5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg har EL-slim i noen dager før EL. På dagen jeg tror jeg har EL (tester ikke) kjenner jeg veldig kraftige stikkinger i eggstokkene. Disse smertene varer et par timer før de går over og EL-slimet tørker opp. Anonymous poster hash: 5dee1...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå