AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Har drevet på med en jente en stund nå, og ting har gått veldig fint. De to siste ukene har vi nesten bodd hos hverandre og snakket sammen hele tiden på telefonen osv. Jeg var helt sikker på at vi kom til å ende opp sammen. Nå derimot har jeg fått en veldig dårlig magefølelse. Hun sier vi bør roe ned ting litt fordi det blir for slitsomt, hun tar lite insiativ til sex også.. Lurer på om hun kanskje ikke er så interessert allikevel. Hun har vært veldig mye sliten (hun har en sykdom) og har hatt endel vondt i magen så det kan jo spille en rolle men det gjør meg så usikker.. Jeg bør kanskje ta det opp med henne for å høre hvordan vi står, men jeg er så dårlig på sånt... Anonymous poster hash: 6bd14...f08
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Har drevet på med en jente en stund nå, og ting har gått veldig fint. De to siste ukene har vi nesten bodd hos hverandre og snakket sammen hele tiden på telefonen osv. Jeg var helt sikker på at vi kom til å ende opp sammen. Nå derimot har jeg fått en veldig dårlig magefølelse. Hun sier vi bør roe ned ting litt fordi det blir for slitsomt, hun tar lite insiativ til sex også.. Lurer på om hun kanskje ikke er så interessert allikevel. Hun har vært veldig mye sliten (hun har en sykdom) og har hatt endel vondt i magen så det kan jo spille en rolle men det gjør meg så usikker.. Jeg bør kanskje ta det opp med henne for å høre hvordan vi står, men jeg er så dårlig på sånt... Anonymous poster hash: 6bd14...f08 Hvor lenge har dere vært sammen? Ved sykdom som gjør henne trøtt og sliten så ville jeg gitt henne masse rom og forståelse. Ikke trekke deg unna, men ta tak i ting hun liker. Litt dull og dall med henne hjelper kanskje. Hør med henne, hva har henne behov for? Gjør det romanstik, jenter liker sånt. Ta med henne ut etc.. Viktig og åpne et forhold med god kommunikasjon. Uten denne så vil det meste skrante. Og definetivt har dere dårlig kommunikasjon siden du lurer. Ta tak i det Lykke til Anonymous poster hash: feb85...be0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Vi er ikke offisielt sammen engang, dvs vi oppfører oss nesten som kjærester men har ikke definert forholdet. Kommunikasjon er noe jeg burde bli bedre på ja, hun har tatt opp følelser flere ganger men jeg har avfeid det hver gang. Jeg har aldri vært i et forhold før og har kun hatt useriøse relasjoner til jenter tidligere så alt dette er nytt for meg. Burde vel kanskje ta en prat med henne om hvor vi stårAnonymous poster hash: 6bd14...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå