Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig egentlig?

Aner ikke hvorfor jeg har begynt å tenke over dette, men det ødelegger litt for lysten på å suge typen :fnise:

Er det at dere tørker siste dråpene eller bare slenger den tilbake i bokseren og lar den ta resten og noe tørke på utstyret? :|

Det er ingenting med typen min som har fått meg til å tenke sånn altså, og jeg vet det egentlig bare er å spørre han, men da begynner vel han å tro at han smaker noe :P

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 98608...ffa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn kjæresten min gjør det hvert fall... Rister den litt og så slenger den inn i bokseren med de siste dråpene. Noen ganger kommer det til og med sånn lite vått merke på bokseren hans og det kan lukte og smake stramt av penisen hans, har prøvd å si ifra, men han bryr det ikke... Jeg passer alltid på å være den nedentil, og om jeg føler jeg ikke er det en dag så får han ikke lov til å slikke meg en gang, men han skjønner ikke at jeg syntes det blir ekkelt med gammel urin på penisen hans...

Anonymous poster hash: e56f6...03b

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn kjæresten min gjør det hvert fall... Rister den litt og så slenger den inn i bokseren med de siste dråpene. Noen ganger kommer det til og med sånn lite vått merke på bokseren hans og det kan lukte og smake stramt av penisen hans, har prøvd å si ifra, men han bryr det ikke... Jeg passer alltid på å være den nedentil, og om jeg føler jeg ikke er det en dag så får han ikke lov til å slikke meg en gang, men han skjønner ikke at jeg syntes det blir ekkelt med gammel urin på penisen hans...

Han her hadde fått BJ-nekt av meg inntil han hadde fått et bedre forhold til dorullen.

• Liker 11
Gjest _LilleMy
Skrevet

Kjæresten min gjør det, og det virker som det er ganske normalt. Synes det er greit så lenge han vasker den før den er i nærheten av meg, så den slipper å smake gammel urin :P

Skrevet

Min mann tørker seg, men jeg vet ikke hva som er mest vanlig.

• Liker 1
Skrevet

har aldri sett en mann tørke seg, ikke gjør jeg det selv heller, det er hva ristinga på slutten er. Det får de siste dråpene ut.

Anonymous poster hash: aac24...4f2
Skrevet

Jeg tørker meg ikke, men rister.

Imidlertid skyller jeg penishodet i vasken nesten hver kveld, tørking vil ikke fjerne alt

Anonymous poster hash: a6f60...778
Skrevet

Har alltid sett på meg selv som unormal angående dette, men hjemme pleier jeg å tisse sittende og tørke meg, siden jeg ikke får ut de siste dråpene ved å riste. Ekkelt med et lite vått merke som blir kaldt i bokseren... ute og andre sine doer står jeg, men prøver å tørke for det

Anonymous poster hash: a6f25...ed6

• Liker 9
Skrevet

Han her hadde fått BJ-nekt av meg inntil han hadde fått et bedre forhold til dorullen.

Han mener det ikke er noe problem :| har noen gang bedt han om å vaske seg når det er for ille, men det ødelegger litt av en impuls bj!

Jeg pleier bare å samle masse spytt i munnen og holde pusten de første sekundene slik at det ikke lukter eller smaker mer 😖 når jeg skriver det ned så merker jeg hvor ekkelt det egentlig er!!

• Liker 11
Skrevet

Æsj, menn er så ekle når det kommer til hygiene norn ganger..

• Liker 10
Skrevet

Holder ikke bare med tørk her i gården om han skal få en BJ. Da skal den vaskes først. Hjelper ikke mye med bare å bruke dorullen.

Anonymous poster hash: 73201...fbe

• Liker 2
Skrevet

Han mener det ikke er noe problem :| har noen gang bedt han om å vaske seg når det er for ille, men det ødelegger litt av en impuls bj!

Jeg pleier bare å samle masse spytt i munnen og holde pusten de første sekundene slik at det ikke lukter eller smaker mer når jeg skriver det ned så merker jeg hvor ekkelt det egentlig er!!

HAN mener det ikke er noe problem - men om du synes det må du gjøre noe med det.

Om du synes det er greit å "spyttvaske" ham for gamle urinrester :sjokk: og holde pusten pga den stramme lukta, så fortsetter du med det.

Om ikke , må du være tøff nok til å si fra.

Sex skal ikke være ekkelt eller lukte vondt, spør du meg.

• Liker 4
Skrevet

Siden sønnen min gjør det så regner jeg med at samboeren gjør det også siden det er han som har lært sønnen om dovaner.

Anonymous poster hash: 53af5...14b
Skrevet

Er dette vanlig egentlig?

Aner ikke hvorfor jeg har begynt å tenke over dette, men det ødelegger litt for lysten på å suge typen :fnise:

Er det at dere tørker siste dråpene eller bare slenger den tilbake i bokseren og lar den ta resten og noe tørke på utstyret? :|

Det er ingenting med typen min som har fått meg til å tenke sånn altså, og jeg vet det egentlig bare er å spørre han, men da begynner vel han å tro at han smaker noe :P

Er dette vanlig?

Herregud... Oææææ :( :(

Her i huset er det tissetørketvang!!!! Blir ikke noe på han om han ikke både vasker og tørker den!

Anonymous poster hash: 41103...727

• Liker 1
Skrevet

Min kjære tørker (heldigvis)... Elsker den karen! :rodmer:

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Samboeren min tørker seg. Og for meg er det en selvfølge.

Blir like ekkelt at dem rister den som at vi skulle gjort det samme etter dobesøk. Ganske ufordragelig spør du meg.

Han er faktisk den første av mine kjærester som gjør det. Siste eksen hadde alltid en liten våt dråpe på boksern...

Har ikke skjønt før nå hvor heslig det egentlig var.

Glad jeg endelig har funnet meg en mann med hygienen på plass!

Elsker den fyren ❤️

Edit: løvefrøken, mente ikke å herme etter deg ;)

Endret av Cr'eme
Skrevet

TS her!

Er positivt overrasket over hvor vanlig det er å tørke seg, ble egentlig lettet, da er det håp om at min gjør det også :fnise:

Men jeg lurer, for mange av dere vet at typen tørker seg og hva han gjør når han tisser,hvordan vet dere dette?

Har dere bare spurt rett ut en gang eller..?

Og hva hvis det da bare er noe han sier :|

Skrevet

Mange rister bare tissen, eller tørker den lett. EKKELT... Den burde tørkes og spyles etter min mening.

Anonymous poster hash: 10d5c...fab

Skrevet

Min tørker. Ellers og flink med hygiene heldigvis.

Skrevet

Jeg trodde oppriktig talt at jeg var den eneste som tørket meg foran. Jeg har aldri blitt lært opp til å gjøre det, jeg begynte fordi jeg syntes det var flaut og ubehagelig at det fortsatt kom litt urin ut etter at jeg hadde tatt på meg buksene. I dag er det blitt en vane jeg ikke tenker over en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...