Ibenholt Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Jeg brukte før en Marina De Bourbon-parfyme som jeg var veldig fornøyd med. Til slutt fikk jeg ikke tak i den lengre og ble fortalt at den var gått ut, og at de ikke produserte den lengre. Er det noen som vet om den finnest? Den turkisblå Marina De Bourbon Mon Bouquet?
Ibenholt Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #2 Skrevet 7. juli 2004 Fant den nemlig på duft.no og lurte på om det kunne stemme, at det gikk an å få tak i den der? Eller om de bare glemmer å ta bort parfymer etterhvert som de går ut?
Gjest Ethereal Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Fordi du ikke får tak i noe i Norge, betyr ikke at det er gått ut. Kanskje solgte den ikke nok? Vi er et lite land, og lite av det som kommer på markedet kommer noensinne hit til landet. Duft.no importerer selv, så derfor kan du få ting der du ikke får i vanlige butikker.
Ibenholt Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2004 Kjempefint. Det var hyggelig å vite. Nei selfølgelig ikke, det har jeg ikke sagt heller..men siden jeg fikk beskjed om det av ekspeditrisen at den hadde gått av produksjon, så regnet jeg med hun visste hva hun snakket om. Tydeligvis gjorde hun ikke det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå