Gå til innhold

lider

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg gjøre?

jeg har aldri mat eller noe trygghet. jeg lever slik fattige gatebarn gjør.

jeg ble plutselig blakk etter at noen hakket ned på meg.

nå har jeg ikke mat i over 10 dager. det bor ingen jeg kjenner her, og jeg kan jo ikke ringe på til naboene å spørre om mat?

jeg bor i norge liksom.

jeg har ikke ytterjakke heller til vinteren som kommer og jeg bor i en leilihet så siden jeg er så blakk må jeg sitte på gulvet. hva ville du gjort? hvordan kan jeg komme meg unna denne situasjonen?

jeg er syk og, men har ikke råd til legen.

Anonymous poster hash: d7dcd...fb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt NAV. I tillegg sjekk om det er noe a la Fattighuset der du bor. Så kan du få mat og klær der.

Anonymous poster hash: 89771...bc1

Skrevet

hva skal jeg gjøre?jeg har aldri mat eller noe trygghet. jeg lever slik fattige gatebarn gjør.jeg ble plutselig blakk etter at noen hakket ned på meg. nå har jeg ikke mat i over 10 dager. det bor ingen jeg kjenner her, og jeg kan jo ikke ringe på til naboene å spørre om mat? jeg bor i norge liksom.jeg har ikke ytterjakke heller til vinteren som kommer og jeg bor i en leilihet så siden jeg er så blakk må jeg sitte på gulvet. hva ville du gjort? hvordan kan jeg komme meg unna denne situasjonen? jeg er syk og, men har ikke råd til legen. Anonymous poster hash: d7dcd...fb0

Det virker som du har psykiske problemer og kanskje bør oppsøke hjelp for disse.

Ser du har laget flere tilsvarende tråder.

Anonymous poster hash: bd789...7d8

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Kontakt Røde Kors og Frelsesarmeen. Jeg tror kanskje de kan hjelpe deg med det viktigste.

Om helsa di tillater det vil jeg anbefale deg å gå på tur ute for å se etter flasker og bokser som du kan pante. Skoler har gjerne mye av dette rundt seg.

Er du på Facebook? Hvis ikke bør du melde deg inn der i dag om så bare for å søke opp gjenbruksforeninger og lignende i ditt lokalområde. Søk på for eksempel selge/kjøpe/gi bort + navnet på det området du bor i.

Søk på Finn.no etter klær og ting du trenger.

Om nettverket ditt en dag skulle svikte og du ikke har muligheten til å ha Internett, så husk at du kan surfe gratis på biblioteket sine dataer.

Lykke til!

Endret av Spirrevirrevipp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...