AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jenta vår på snart 2 får ei flakse med varm melk føre leggetid. Noen ganger på morningen sitter hun og med litt varm melk i soffaen og slumrer før vi reiser i bhg. Dette er sjelden da, mest om pappaen kjører i bhg, da er de grytidlig oppe Vi driver å lurer på å kutte ut.. Men hun MÅ jo ikke ha den, men hun ber om den og koser seg veldig med den. Vi tenker som så at det blir jo ett problem hvis vi lager det til ett...? Den eneste negative er det at hun bør selvsagt ikke få den etter tennene er pusset, noe som skjer av og til. Men alt i alt, gjør det egentlig så veeeeldig mye? Anonymous poster hash: 0fde7...fc4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg drikker melk nesten hver dag... Forskjellen er at det som regel dekker havregryn eller er i et glass fremfor flaske.Anonymous poster hash: b912f...cc7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Morsmelk?Anonymous poster hash: 7dad9...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Morsmelk?Anonymous poster hash: 7dad9...b7e nei.. kumelk... TS Anonymous poster hash: 0fde7...fc4
emilia12 Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Du bør unngå det etter tannpuss, men ser du selv er klar over det. Ellers gjør det jo ingen ting att hun får den varm i flaske for kos. Det er bare min mening, mulig det er "pedagogisk" feil:p hehe
Harlekin Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Som jeg har skrevet i en annen tråd her, så ser jeg ingen ting galt i at barn som er litt større enn babyer, får litt melk på flaske som kos om de ønsker det. Så jeg hadde bare fortsatt en stund, kan godt være det faser seg selv ut. Men selvsagt, tannpussen er viktig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå