Gå til innhold

Jeg får mindre og mindre grå hår! Merkelig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i slutten av 40-årene. Jeg begynte å bli grå for ca. 10 år siden, og har siden det farget håret ca. hver 2. måned. I noen hektiske perioder har det tatt lenger tid, og da har det væt ganske mye grått, og tydelig forskjell fra hvor min egen farge slutter, og der den innfargede begynner. Tenk dere halvlangt mørkblondt hår. Og en tydelig "ettervekst" der mye av etterveksten er grå.

Det siste året har jeg jobbet utrolig mye, og har vært veldig sliten både fysisk og psykisk, og ikke hatt sjanse til å ta vare på utseendet slik jeg har gjort tidligere. Så man skulle absolutt ha trodd at de grå hårene burde ha formert seg veldig, og at etterveksten ville se helt ille ut.

Men, av en eller annen merkelig grunn: Det er 4,5 måneder siden jeg farget håret, og etterveksten er nesten helt uten grå hår! Det er litt grått i luggen, men ellers er de grå hårene nesten helt borte?

Tidligere har det vært helt krise hvis jeg ikke farget det på 3 måneder.

Jeg har prøvd å google litt, men finner ikke noen tilfeller eller forklaring på at man plutselig kan bli mindre grå?

Og det i en periode med superstresset hverdag.

Anonymous poster hash: e0699...90f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonendringer?

Har aldri hørt om det før. Men kanskje stress har motsatt effekt på deg hehe

Anonymous poster hash: 2256a...8d0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...