AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Vi skal på en 4 dagers tur til Polen snart, men jeg orker virkelig ikke. Jeg har 3 eksamner i november som privatist og merker at dette krever alt ved siden av 100% jobb og ikke akkurat skoleflink. Turen kan avbestilles inntil 24 timer før så er fleksibelt. MEN hva slags unnskyldning kan brukes? Eksamen kan jeg ikke bruke da det er en overraskelse for dem at jeg tar opp studier. Vil heller glede meg at jeg består enn stryker... Hehe.Anonymous poster hash: 23411...c86
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Vi skal på en 4 dagers tur til Polen snart, men jeg orker virkelig ikke. Jeg har 3 eksamner i november som privatist og merker at dette krever alt ved siden av 100% jobb og ikke akkurat skoleflink. Turen kan avbestilles inntil 24 timer før så er fleksibelt. MEN hva slags unnskyldning kan brukes? Eksamen kan jeg ikke bruke da det er en overraskelse for dem at jeg tar opp studier. Vil heller glede meg at jeg består enn stryker... Hehe.Anonymous poster hash: 23411...c86 Vil bare legge til at turen ble spontant planlagt, fordi vi måtte velge en dato, og er ikke noe vi må dra på akkurat nå. Følte meg litt teit for å si at jeg ikke orker tur med familien, så ja... Mye sliten nå. Og en tur passer veldig dårlig.Anonymous poster hash: 23411...c86
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Kommer an på hva slags jobb du har, men du kan alltids relatere det til noe med jobb. Møter og kurs ifb med overnattingAnonymous poster hash: 9c69b...1ae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Kommer an på hva slags jobb du har, men du kan alltids relatere det til noe med jobb. Møter og kurs ifb med overnattingAnonymous poster hash: 9c69b...1ae Har ikke en sånn type jobb, vanlig kontor.Anonymous poster hash: 23411...c86
Harlekin Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Men det er jo litt dumt da, dere får vel ikke pengene tilbake hvis du avbestiller nå? Eller har dere forsikring? Ellers, hvis du virkelig ikke vil dra, må du jo bare si ifra. Si at du er for sliten, eller at det ikke passer ifbm. jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Men det er jo litt dumt da, dere får vel ikke pengene tilbake hvis du avbestiller nå? Eller har dere forsikring? Ellers, hvis du virkelig ikke vil dra, må du jo bare si ifra. Si at du er for sliten, eller at det ikke passer ifbm. jobb. Alt kan avbestilles 24 timer før, med penger tilbake. Ja burde egentlig si at jeg er sliten... Håper det tas greit i motAnonymous poster hash: 23411...c86
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 DritasjukenAnonymous poster hash: d7691...aa4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Si det er mye som skjer på jobben, syke folk du må dekke opp for og nye rutiner, og at du trenger å synke ned i sofaen når du er vel hjemme fra jobb? Anonymous poster hash: b4c9b...fd1
Harlekin Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 (endret) DritasjukenAnonymous poster hash: d7691...aa4 Turen er jo i november, hun kan jo ikke si allerede nå at hun har "dritasjuken" da. Og jeg synes hun bør si ifra så fort som mulig, slik at de ikke regner med at hun skal være med. TS, bra turen kan avbestilles. Bare si ifra så snart du kan, forklar at det ikke passer denne gangen. --- Ser nå at det er eksamen som er i november, ikke turen. Endret 9. september 2014 av Harlekin
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Tror du ikke at en slik tur bare blir en liten oppmuntring? Se på det som en pause i hverdagen? Jeg jobber, ha to barn i barnehagealder og studerer 50%. Og er det noe jeg gleder meg til i høst, så er det venninneturen (over en mnd før eksamen) og hotellovernattingen uten barn med mannen et par uker før eksamen Anonymous poster hash: 8b976...de5 1
Harlekin Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Tror du ikke at en slik tur bare blir en liten oppmuntring? Se på det som en pause i hverdagen? Jeg jobber, ha to barn i barnehagealder og studerer 50%. Og er det noe jeg gleder meg til i høst, så er det venninneturen (over en mnd før eksamen) og hotellovernattingen uten barn med mannen et par uker før eksamen Anonymous poster hash: 8b976...de5 Jeg er enig i dette. For min del hadde en slik tur vært akkurat det jeg trengte før en eksamensperiode. Men folk er jo forskjellige, kan hende TS ikke vil klare å nyte det og bare tenkt på alt hun skulle ha lest.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Tror du ikke at en slik tur bare blir en liten oppmuntring? Se på det som en pause i hverdagen? Jeg jobber, ha to barn i barnehagealder og studerer 50%. Og er det noe jeg gleder meg til i høst, så er det venninneturen (over en mnd før eksamen) og hotellovernattingen uten barn med mannen et par uker før eksamen Anonymous poster hash: 8b976...de5 Jeg skjønner det! Men jeg har en utrolig urutinert hverdag (du har barn så du er nok en god del flinkere enn meg) og som kommentert under: Jeg hadde ikke greid å slappe av. Jeg hadde bare tenkt på hva jeg burde ha gjort. Særlig siden jeg føler sånt press med å bli ferdig med vg3 påbygg så jeg kan begynne på høyskolen...Anonymous poster hash: 23411...c86
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Jeg er enig i dette. For min del hadde en slik tur vært akkurat det jeg trengte før en eksamensperiode. Men folk er jo forskjellige, kan hende TS ikke vil klare å nyte det og bare tenkt på alt hun skulle ha lest. Det er akkurat det, jeg hadde ikke klart å slappet av...Anonymous poster hash: 23411...c86
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 DritasjukenAnonymous poster hash: d7691...aa4 Vurderte det, men det er en dårlig plutselig unnskyldning, hehe.Anonymous poster hash: 23411...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå