Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det normalt å nekte å kysse kjæresten sin på jobb? jeg har slått opp med han nå, (ikke på grunn av det selvfølgelig) men hver gang jeg har vært med han på jobb så ville han verken holde hender eller kysse meg fordi han vil optre som en "profesjonell". Er det bare meg eller er det litt barnslig? Syns det var skikkelig kjipt de gangene jeg var med, når jeg ikke engang kunne få et kyss på kontoret hans når ingen var der. Han virket liksom redd for at noen skulle se det og sånt. Greit at du skal være "ordentlig" på jobb, men jeg trodde det bare var koselig å kunne vise følelser for kjæresten sin uavhengig av hvor du er?
(vi skal ta den siste praten på onsdag (forklare hvorfor jeg slo opp osv), og vurderer å nevne det.. men det er kanskje unødvendig?) Ville uansett bare høre om det bare er meg som ikke har fått med meg denne uskrevne regelen eller om det bare er han som er litt rar..?

Anonymous poster hash: 2c525...7b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er så rart. Jeg ville ikke kysset på jobb heller.

Anonymous poster hash: a3232...070
  • Liker 20
Skrevet

Jeg ville heller ikke kysset på jobb, det ville heller ikke mannen min ja gjort.

• Liker 4
Skrevet

Har studentjobben min på samme sted som kjæresten. Vi kysser aldri på jobb!

Kan finne på det i gangen osv der vi er alene, men aldri om noen kan se oss. Det hadde bare føltes veldig merkelig.

• Liker 3
Skrevet

Hva slags jobb?

Generelt vil det i de fleste tilfeller være best å unngå å kysse på jobb. Kjæresten min får kun en rask klem når han stikker innom meg på jobb, og det kun hvis det ikke er kunder i butikken min.

Anonymous poster hash: 1c1df...dfa

• Liker 2
Skrevet

Kjæresteting gjør man på andre arenaer enn jobb.

Anonymous poster hash: c5739...106

• Liker 9
Skrevet

Når typen min er kjapt innom for å hilse på når jeg er på jobb tør jeg såvidt å gi han en klem.

Kyssing gjør man utenom jobb med mindre man sitter på et gjemt lager hvor ingen kunder ser dere.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil heller ikke kysse min kjære på jobb. Verken hans eller min. Han vil gjerne kysse, men for meg passer det seg ganske enkelt ikke. Jeg synes det er ubehagelig, å hva er egentlig vitsen med å kysse om den ene parten synes det er ekkelt? Det hjelper ikke hvor usannsynlig det er at noen ser oss, så lenge det føles feil.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er veldig normalt å ikke kysse kjæresten sin mens en av dere/begge er på jobb.

Selvfølgelig avhenger det litt av hvilken type jobb dette er. Men i hovedsak: Kyssing hører privatlivet til. Og har ingenting på arbeidsplassen å gjøre.

Anonymous poster hash: 5039f...575
  • Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Da er det vel bare jeg som ikke har sett helt problemet med det :) skal huske på det når jeg går inn i mitt neste forhold. haha :)

- TS

Skrevet

Jeg og mannen har samme arbeidsgiver, men forskjellige avdelinger. Ser vi hverandre hilser vi selvsagt men hadde aldri falt meg inn å ha fysisk kontakt på jobben.

• Liker 1
Skrevet

Det hører rett og slett ikke hjemme på jobb. Det er uprofft og useriøst å oppføre seg som kåte fjortiser. Det handler også om respekt for sine kolleger og ikke minst kunder.

Anonymous poster hash: 6db4b...6f9
Skrevet

Uff, jeg var sammen med en kollega engang, og han skulle henge over meg og holde hender og kysse hele tiden, noe som både føltes forferdelig irriterende OG awkward.

For det er så feil, det hører rettogslett ikke hjemme på en arbeidsplass, nei!

Jeg synes bare det var litt ekkelt, jeg.

Sånt kan vente til man er hjemme :)

Skrevet

Hører absolutt ikke med å gjøre på jobben. En fort klem kan man godt hvis det passr seg.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Forstår det godt, og ville ikke kysset kjæresten min på jobb heller.

Skrevet

Han er ikke barnslig og han opptrer profesjonelt slik man skal når man er på jobb. Det skal du respektere. Ta et steg til siden og sett dine egne behov i andre rekke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten min jobbet på samme jobb frem til for noen mnd siden. I starten når det var hemligt kysset vi kanskje mn kun når vi var helt alene og ingen kunne komme. Men ellers var det lite kyssing på jobb, nå den siste tiden ble det lite. Har heller aldri kysset eller klemt foran noen kollegaer når vi var på jobb!

Jeg vil tro det er vanlig å ikke kysse på jobb, spesielt om noen kan se det.

Anonymous poster hash: 91d43...035

Skrevet

Hei! Er det normalt å nekte å kysse kjæresten sin på jobb? jeg har slått opp med han nå, (ikke på grunn av det selvfølgelig) men hver gang jeg har vært med han på jobb så ville han verken holde hender eller kysse meg fordi han vil optre som en "profesjonell". Er det bare meg eller er det litt barnslig? Syns det var skikkelig kjipt de gangene jeg var med, når jeg ikke engang kunne få et kyss på kontoret hans når ingen var der. Han virket liksom redd for at noen skulle se det og sånt. Greit at du skal være "ordentlig" på jobb, men jeg trodde det bare var koselig å kunne vise følelser for kjæresten sin uavhengig av hvor du er?

(vi skal ta den siste praten på onsdag (forklare hvorfor jeg slo opp osv), og vurderer å nevne det.. men det er kanskje unødvendig?) Ville uansett bare høre om det bare er meg som ikke har fått med meg denne uskrevne regelen eller om det bare er han som er litt rar..?

Skjønner jeg godt.

Skrevet

Det er ikke vanlig å kysse på jobb. Jeg syns heller ikke det er normalt å "være med" kjæresten på jobb, er dette noe du gjorde ofte? Jeg har møtt samboeren min utenfor jobben hans en gang, etter et jobbintervju i bygget ved siden av. Da kom han ut for å gi meg en klem og høre hvordan det gikk. Han har også en gang ringt meg og sagt at han sto utenfor jobben min, da gikk jeg ut i fem minutter og fikk ordnet opp i det han lurte på.

• Liker 1
Skrevet

Han gjorde det rette. I jobbsammenheng er det gerit å opptre profesjonelt. Dvs. at man ikke går rundt å nusser på kjæresten sin, i hvert fal ikke om hun også er kollegaen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...