Gå til innhold

Å synge til brudgommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en tråd under her om duett i kirken må jeg spørre om tips til sang jeg kan synge helt selv.

Samboeren min har aldri hørt meg synge alene, og jeg tenkte at kanskje skulle jeg synge en sang til ham på festen etter middag og kaffen. Jeg tror han virkelig hadde satt pris på det, selv om det nok blir en falsk tone her og der :sjarmor: :o :-x

Vi har et par sanger som er våre, men ingen som har tekst som passer som en kjærlighetsdeklarasjon i et bryllup. Noen som har forslag til sanger som ikke er for vanskelige å synge? Ikke noe på norsk helst. Jeg tenkte litt på Your song av Elton John, men den er kanskje litt for vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Right next to the right one med Tim Christensen?

Skrevet
Hva med Right next to the right one med Tim Christensen?

Ja, den er bare sååååååååå fin

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet

Jeg trodde den handlet om to elskende som aldri helt finner sammen..... Er det feil? Har ikke lest hele teksten da, så mulig jeg tar feil.

Ellers så er den sangen kjempefin :Nikke:

Skrevet

Syns "from this moment" med Shania Twain er fin jeg...

Gjest Lompa
Skrevet

Er du så heldig å ha sangstemme, og du har en sang du føler at er riktig for deg å synge for ham, så gjør det. Selv hadde jeg "grini meg bort" hvis jeg satt i kirken da....(Skulle gjerne sunget til mannen min selv, men synger ikke i dusjen engang for da stopper vannet....)

Skrevet

Har du lyst til å synge til han, så gjør du det :P

Om det dukker opp en falsk tone her og der, så er det

ingen som merker seg med det........

Hadde min kjære sunget til meg, hadde nok tårene kommet ja, fordi det hadde vært rørende, men hadde vært veldig stolt da :wink:

Skrevet
Selv hadde jeg "grini meg bort" hvis jeg satt i kirken da

:enig_animasjon:

En av mine venninner sang "My hart will go on" sammen med et kor når de giftet seg - vakkert!!

(Dvs koret startet og hun "hoppet" inn litt ut i sangen - uten av brudgommen viste noe...ble noen tårer da, ja...!)

Ellers synes jeg ogå at "Det vackraste" og "Wind beneat my wings" er veldig fine....men om de er så lette å synge aner jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...