AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har fortalt meg selv i sikkert over et år nå at jeg Må begynne å trene rumpa/beina. Men jeg har bare holdt det gående i noen dager av gangen. Jeg er 175 høy og veier 62 kilo. Er veldig tynn i overkroppen og har ført mage, sterk rygg. Men det jeg spiser av fett legger seg tydeligvis på rumpa. Har breie hofter og stor rumpe, noe jeg alltid har fått oppmerksomhet for og jeg er glad den er stor! Eller var! For nå er den betydelig slappere enn for et par år siden. En del fett der lårene går over til rumpa og antydning til celulitter har jeg også. Føler lårene mine ser fine ut forran, og forferdelige ut bak. Er 22 og spiser sunt. Ikke glad i søtsaker, men litt for glad i en kald halvliter når anledningen byr seg. Vær så snill å gi meg tips!! Jeg har ikke råd til treningssenter, så vil trene hjemme. Hvor mye og hva? Har lest en del om denne 30 days squat challenge'n, men blir ikke dette for mye uten en eneste hviledag? Finnes det noen her inne som Var ufornøyd med rumpa si og som har gjort noe med det? Trenger tips til både øvelser og motivasjon! Jeg er for første gang i mitt liv plutselig blitt redd for å vise rumpa til kjæresten.. Den ser bra ut med bukse på. Og forferdelig uten. Vil så gjerne ha stramme lår og strutterumpe igjen! Tips mottas med stooor takk! Anonymous poster hash: 7c52c...96e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg fikk fit rumpe på treningssenter, men man kan gjøre noen av disse øvelsene jeg gjorde hjemme også. Tenker squats og utfall og slikt. Nå er det vel ikke aktuelt å investere i stang og legge på vekter, men du kan kjøpe noen små håndholdte vekter eller en kettlebell etc billig på Clas Ohlson sånn at du har litt tyngde på. Fitness-folk som er opptatt av å øke styrke og muskler mener jo at det er bedre med fem blytunge squats enn å gjøre femti uten og at man skal øke vekt hele tiden, men min PT påstår at man får god effekt av mange reps og mindre vekter også, det er bare tull at styrketimer hvor først og fremst jenter gjør dette er bortkastet. Ville kanskje søkt opp et bedre hjemmeprogram enn akkurat squat challenge da. Ellers kan du jo jogge, finn en park med noen trapper og bakker i og løp opp. Litt på siden av trening, men jeg vil virkelig anbefale Eximia for slapp rumpe og lår med antydning til cellulitter. Jeg er slank, men synes rumpa og lårene begynte å bli litt større enn resten av kroppen og se litt slappe ut. Kjøpte en kur på 10 ganger (dette koster typisk rundt 8-9000, jeg kjøpte det på en kampanje for rett under 7000). Funket som faen, cellulitter borte, thigh gap tilbake, rumpa løftet seg. Det er også litt motiverende mht kosthold og trening, man skal helst holde seg litt unna karbo 24t før og etter behandling, trene rett etter og drikke masse vann. Jeg gjorde alt dette i tillegg til at jeg trente dager jeg ikke hadde behandling også, så effekten kommer selvsagt også av trening og kosthold. Men det var utvilsomt en stor ekstra effekt av Eximiaen altså, den funker, særlig på cellulittene i mitt tilfelle. Ulempen er jo at det er ganske dyrt, har du ikke råd til treningssenter så er det kanskje ikke aktuelt å spy ut en haug med tusenlapper på en av disse maskinene som jo egentlig ikke kommer med noen garanti for resultat og alt er veldig individuelt (men er ganske veldokumentert at den fungerer altså). Det er av og til på groupon/letsdeal til typ 500kr for en gang. Anonymous poster hash: 729b9...0d7
Gjest Stining Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Prøv enfots hipthrust hjemme! Du skal kjenne at det brenner i rompen. Begynn med 8 repetisjoner og 3 runder, og jobb deg opp på repitisjonene. Donkeykicks, utfall bakover/forover, korte intensive intervallsprint i oppoverbakke, enfots knebøy... mye du kan gjøre hjemme/ute i naturen :D
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Tusen takk for fine svar! Noen flere som har klart å endre rumpa si til det bedre? Anonymous poster hash: 7c52c...96e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Tusen takk for fine svar! Noen flere som har klart å endre rumpa si til det bedre? Anonymous poster hash: 7c52c...96e Sjekk ut denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731817. Merket forskjell etter bare noen få økter. Anonymous poster hash: a84cf...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå