Hundejente Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har ennå ikke kommet helt ned på jorda, det var så utrolig kult! Hadde vært moro å høre hvordan andre opplevde det. Jeg synes faktisk det var mindre slitsomt enn forventet, man fikk tross alt hentet seg inn litt når man måtte stå i kø ved noen av hinderne. MEN, jeg hadde ikke forventet at noen av hinderne skulle være så skumle! Lianene inni skogen var skumle, også ganske skummelt å slenge seg i tau ut i vannet. Jeg klarte ingen av monkeybar-hindrene, ikke ringene og ikke trapesen. Er jente, og løp på 1,46. Få høre fra dere andre, da!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Var kun publikummer og irriterte meg litt med at det var vanskelig å finne hinderene og komme seg frem til de. Men hadde mye moro av å se den lange monkey bar'en over vannet. Ikke mange som kom seg over der. Anonymous poster hash: 7994d...8e9
Hundejente Skrevet 9. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2014 Ja, er kanskje ikke det mest publikumsvennlige løpet. Monkey bar XL var ikke grei, nei. Jeg kom vel en meter...
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:39 #5 Skrevet tirsdag kl 15:39 Spør igjen. Noen som skal,? Anonymkode: da56f...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå