Hundejente Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har ennå ikke kommet helt ned på jorda, det var så utrolig kult! Hadde vært moro å høre hvordan andre opplevde det. Jeg synes faktisk det var mindre slitsomt enn forventet, man fikk tross alt hentet seg inn litt når man måtte stå i kø ved noen av hinderne. MEN, jeg hadde ikke forventet at noen av hinderne skulle være så skumle! Lianene inni skogen var skumle, også ganske skummelt å slenge seg i tau ut i vannet. Jeg klarte ingen av monkeybar-hindrene, ikke ringene og ikke trapesen. Er jente, og løp på 1,46. Få høre fra dere andre, da!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Var kun publikummer og irriterte meg litt med at det var vanskelig å finne hinderene og komme seg frem til de. Men hadde mye moro av å se den lange monkey bar'en over vannet. Ikke mange som kom seg over der. Anonymous poster hash: 7994d...8e9
Hundejente Skrevet 9. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2014 Ja, er kanskje ikke det mest publikumsvennlige løpet. Monkey bar XL var ikke grei, nei. Jeg kom vel en meter...
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Spør igjen. Noen som skal,? Anonymkode: da56f...af3
AnonymBruker Skrevet 9. september #7 Skrevet 9. september Taluno skrev (På 4.9.2025 den 13.06): Jeg skal Hvordan gikk det? Anonymkode: da56f...af3
Taluno Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: da56f...af3 Jeg er fornøyd Hadde tre hinder jeg ikke klarte, og løp 5-6 minutter raskere enn i fjor
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september Jeg var med for 4. gang Veldig fornøyd, løp over 20 min raskere enn ifjor 🤩 Skyldes nok lavere vekt, mer styrke, og at jeg tok strafferunden med en gang på de hindrene som hadde veldig lang kø 😅 Anonymkode: a7795...b73
AnonymBruker Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 13.29): Jeg var med for 4. gang Veldig fornøyd, løp over 20 min raskere enn ifjor 🤩 Skyldes nok lavere vekt, mer styrke, og at jeg tok strafferunden med en gang på de hindrene som hadde veldig lang kø 😅 Anonymkode: a7795...b73 Dette er jo ikke greit. Man må prøve før man tar straff. Er jo litt juks og ikke prøve. Virker useriøst om folk bare kan løpe forbi pga kø. Anonymkode: da56f...af3
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 21.04): Dette er jo ikke greit. Man må prøve før man tar straff. Er jo litt juks og ikke prøve. Virker useriøst om folk bare kan løpe forbi pga kø. Anonymkode: da56f...af3 Ikke meg du siterer. Men folk må selv få velge om de gidder å gjøre aktiviteter det er lang kø for. Det står også: Do I need to complete all obstacles? No. All obstacles are optional and you decide if you wish to make an attempt or not. https://www.toughest.se/en/obstacle-courses/oslo/ Anonymkode: 3b41a...69f
AnonymBruker Skrevet 17. september #12 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 21.04): Dette er jo ikke greit. Man må prøve før man tar straff. Er jo litt juks og ikke prøve. Virker useriøst om folk bare kan løpe forbi pga kø. Anonymkode: da56f...af3 Det er jo like "urettferdig" om noen kommer til et hinder og får ta det med en gang, mens noen andre må stå og vente i 10 minutter før de slipper til 🤷♀️ Så juks vil jeg ikke si at det er. Anonymkode: a7795...b73
Taluno Skrevet 17. september #13 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 21.04): Dette er jo ikke greit. Man må prøve før man tar straff. Er jo litt juks og ikke prøve. Virker useriøst om folk bare kan løpe forbi pga kø. Anonymkode: da56f...af3 I konkurrerende klasser må man vanligvis gjøre ett forsøk før man kan ta straff. Men i mosjonist/åpen klasse så kan man gå forbi. Dragon back for eksempel er ett hinder som ofte skaper mye kø på ulike løp, og det er utrolig frustrerende å stå lenge i kø fordi noen står på første plattformen uten å komme seg videre. På Toughest er det mange tau, men jeg har stått veldig lenge i kø på tau på andre løp, fordi folk absolutt skal prøve selv om de vet de ikke klarer det. I såfall bør vaktene bli strenge på at man kun får ett forsøk, og at man får tidsbegrensning før man må gi opp å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september Tiden blir ikke reel om man løper forbi hinder, mener jeg. Kan ikke vinne uten å ha klart hindrene på veien. Anonymkode: da56f...af3
Taluno Skrevet torsdag kl. 20:22 #15 Skrevet torsdag kl. 20:22 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tiden blir ikke reel om man løper forbi hinder, mener jeg. Kan ikke vinne uten å ha klart hindrene på veien. Anonymkode: da56f...af3 Men er tiden reell om 20-30% av tiden er å stå i kø? Hvis ett hinder tar 2 minutter gjennomføre, men du står 20 minutter i kø, er tiden reell? Man kan ikke vinne uten å klare hinder, og derfor har konkurrerende klasser mindre puljer, og mye strengere hindervakter, for de skal ikke bli forhindret av andre løpere. Å blokkere andre løpere på hinder fordi man ikke kommer seg over er regelbrudd i konkurrerende klasser og vil føre til at man mister bånd. I utlandet blir man jaget videre om man bruker for mye tid, fordi det ødelegger løpet for de som blir stående i kø.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:02 #16 Skrevet lørdag kl. 13:02 Jeg så folk som jukset. Eliteløpere skal kun prøve en gang, men jeg så en som datt av wheel spin og prøvde på nytt. Folk løp forbi bæring av de rørene, fordi der var det lang kø. Andre hindre løp folk bare forbi uten strafferunde. Anonymkode: da56f...af3
Taluno Skrevet lørdag kl. 19:04 #17 Skrevet lørdag kl. 19:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg så folk som jukset. Eliteløpere skal kun prøve en gang, men jeg så en som datt av wheel spin og prøvde på nytt. Folk løp forbi bæring av de rørene, fordi der var det lang kø. Andre hindre løp folk bare forbi uten strafferunde. Anonymkode: da56f...af3 Eliteløpere har også lov til å prøve flere ganger på enkelte hinder. Det er markert ut hvilke hinder eliten kun har ett forsøk på. Mosjonister jukser ikke om de prøver flere ganger. De bare blokkerer andre og er til irritasjon hvis de skaper kø. Men toughest er vel med ganske god margin det dårligst arrangerte løpet på østlandet, med elendig sikkerhet, og en løype som skaper utrolig mye kø, med hindervakter som ikke kan reglene og ikke følger med. Så her kan arrangørene også gjøre mye endringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå