Gå til innhold

Er denne kjolen innafor som forlover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den ser ut som en kjole noen kunne giftet seg i..

• Liker 5
Skrevet

Kommer helt an på kjolen t bruden.

Men jeg hadde nok funnet en annen kjole.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke den er innafor. Og den var jo skrekkelig dyr??

Anonymous poster hash: da6a8...885

• Liker 8
Skrevet

Den kunne fint vært brukt som brudekjole. Vet du hvordan kjolen til bruden ser ut? Hvis hun har en enkel kjole ville jeg ikke valgt denne. Hva med å spørre henne? Finn noen flere kjoler og spør om hun synes de er passende.

• Liker 2
Skrevet

Denne er jo kremhvit. Det kan du ikke bruke.

Anonymous poster hash: cdc44...24f
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den kunne fint vært brukt som brudekjole. Vet du hvordan kjolen til bruden ser ut? Hvis hun har en enkel kjole ville jeg ikke valgt denne. Hva med å spørre henne? Finn noen flere kjoler og spør om hun synes de er passende.

spiller da ingen rolle. Det er fargen på kjolen som er problemet. Fins den ikke i andre farger da ts?
Skrevet

Synes den var kjempefin jeg. Jeg vil anbefale deg å spørre bruden om du kan bruke denne kjolen.

I mitt bryllup var forloveren min og brudepikene kledd i hvitt.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Legger til at den er jo heller ikke fin. Ser ut som en sekk

• Liker 7
Skrevet

Hell no!

Anonymous poster hash: ab31b...d40
  • Liker 1
Skrevet

spiller da ingen rolle. Det er fargen på kjolen som er problemet. Fins den ikke i andre farger da ts?

Jeg er ikke så nøye på disse "fargereglene", og den er jo uansett ikke helt hvit. Så lenge den ikke overgår brudens kjole, og hun synes det er greit, ser jeg ingen problemer med å bruke den.

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som en nattkjole, få på deg filttøfler og hårruller så kan du gli rett inn på gamlehjem!

Anonymous poster hash: 3ee58...7f6
  • Liker 8
Skrevet

Altså, de fleste kropper vil ikke se fin ut i den der, men det er vel opp til bruden om den er innafor.

• Liker 1
Skrevet

Altså, den var jo veldig "harmløs" og lite "synlig". Men det at den er kremhvit likte jeg ikke helt. Det er jo en uskreven regel at man ikke går i hvit-lignende kjoler i bryllup.

Anonymous poster hash: 3b254...2e8
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er ikke så nøye på disse "fargereglene", og den er jo uansett ikke helt hvit. Så lenge den ikke overgår brudens kjole, og hun synes det er greit, ser jeg ingen problemer med å bruke den.

gun må uansett spørre bruda først. Brudekjoler er ofte i kremhvit de og. Og jeg antar ts ville bli møtt med en del rare blikk om hun dukka opp i den
Skrevet

gun må uansett spørre bruda først. Brudekjoler er ofte i kremhvit de og. Og jeg antar ts ville bli møtt med en del rare blikk om hun dukka opp i den

Jeg er helt enig i at hun bør spørre bruden først. Jeg skrev jo også at jeg ikke ser noe problem med det, hvis BRUDEN synes det er greit. At andre gjester ville tisket og hvisket hadde jeg nok gitt blaffen i. Og det er vel "egne regler" for forlovere? Hvis det er avtalt med bruden er det jo til og med noen som går i helt hvitt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er helt enig i at hun bør spørre bruden først. Jeg skrev jo også at jeg ikke ser noe problem med det, hvis BRUDEN synes det er greit. At andre gjester ville tisket og hvisket hadde jeg nok gitt blaffen i. Og det er vel "egne regler" for forlovere? Hvis det er avtalt med bruden er det jo til og med noen som går i helt hvitt.

jojo da er det jo greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...