Gå til innhold

Greier vi oss uten toastmaster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk. :) Men nå har det ordnet seg, vi har fått tak i en "ekstern" toastmaster, mannen min som plutselig kom på at en gammel nabo av han pleide å ta på seg sånne oppdrag, og han stiller gladelig opp. Han skal visst være kjempeflink, så det blir nok bra. Er veeeldig lettet nå, men tror vi hadde fått det greit til uten toastmaster også.

Anonymous poster hash: 1b773...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad dere har fått toastmaster siden det føltes viktig for dere, men jeg er veldig enig i at det er litt hysterisk å MÅTTE ha det... om kjøkkenet og de som vil tale har fått kjøreplanen, så går det veldig fint av seg selv.

En voksen person som klarer å holde en tale, klarer også å reise seg og klinke på glasset til rett tid. Vil velge å anta at alle gjester til stede i et bryllup unner sine gode venner brudeparet det aller beste???! Dem dagen faktisk dreier seg om...?

Anonymous poster hash: 8dd0c...308
Skrevet

Glad dere har fått toastmaster siden det føltes viktig for dere, men jeg er veldig enig i at det er litt hysterisk å MÅTTE ha det... om kjøkkenet og de som vil tale har fått kjøreplanen, så går det veldig fint av seg selv.

En voksen person som klarer å holde en tale, klarer også å reise seg og klinke på glasset til rett tid. Vil velge å anta at alle gjester til stede i et bryllup unner sine gode venner brudeparet det aller beste???! Dem dagen faktisk dreier seg om...?

DDet var jo egentlig bare viktig for oss fordi alle andre sa det var så viktig... Er jo litt enig med deg, og tenker at hvis noen ikke tør å tale fordi man ikke har toastmaster er det jo bare å la vær...?

Men nå slipper vi å bekymre oss for det, blir bryllupet stress eller kjipt er det hvertfall ikke pga (manglende) toastmaster, da må vi skylde på noe annet. :ler:

Anonymous poster hash: 1b773...729

Skrevet

Det er det som er farlig med å spørre på KG :ler:

Jeg ønsker dere en fantastisk dag, med folk som ønsker å bidra til at den blir topp :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...