Gå til innhold

En gift kvinne har blitt bestevenninne til typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er kollegaer, men reagerer på flere ting:

Hun skriver til han kl. 10 på kveldene.

De snakker på telefon og ler mye, god kjemi.

Han forteller om oss.

Hun hjelper han med alt og backer han opp i alt på jobb. Tar på seg oppgaver, legger ut for lunsj osv.

Da jeg møtte henne sa hun til han: ser hvem som er sjefen i forholdet.

Hun ba han med på kirkekonsert for at han skal bli mer spirituell.

Har jeg lov til å reagere? La det ligge?

Anonymous poster hash: bfaa0...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg møtte henne sa hun til han: ser hvem som er sjefen i forholdet.

Huh, det var da en spesiell ting å si når man møter ektemaken til kollegaen sin for første gang.

De har vel en intern humor da, men unødvendig av henne å demonstrere slikt foran deg.

Jeg skjønner at du ikke liker henne - og hadde jeg vært deg hadde jeg heller ikke likt situasjonen. De virker da litt for close..? Det naturlige hadde vel også vært at alle 4 (med ektefellene) gikk på kirkekonsert sammen? Neste gang kan du kanskje foreslå det?

Anonymous poster hash: 535aa...634

Skrevet

Jeg hadde glatt reagert om mannen min plutselig hadde fått seg en bestevenninne uansett om hun var gift eller ikke. Om han ikke synes det er greit at jeg plutselig får meg en ny kjekk bestevenn som jeg henger med hele tiden så er det da ikke greit at han får seg en bestevenninne. Har du prøvd å vinkle det den veien? Hvorfor kan dere ikke være vennepar i stede? Når to voksne mennesker plutselig finner hverandre slik og ekskluderer ektefellene er det stort sett ugler i mosen.

Anonymous poster hash: bee4a...c42
  • Liker 2
Skrevet

Han ser veldig opp til henne og snakker en god del om henne. Hun sa ikke det om at jeg var sjefen foran han, men bak min rygg. Han sa til meg det hun hadde sagt mens jeg ventet i bilen. Knappe timen etter legger han igjen en beskjed" takk for all hjelpen i dag, uten deg hadde jeg vært fortapt i dag" hun svarer at det bare skulle mangle og at hun skal sjekke ang. Kirkekonserten. Sa også velsigne deg og dama di i samme melding. Det var da han sa det hun hadde sagt om meg. Før vi la oss chattet de ang. Konserten. Hun er liksom på hele tiden og på kontoret sies det at hun kun behandlet han så bra. At de var " radarparet".

Skrevet

Vil tilføye at jeg ringte han 3 ganger fordi han kom så sent for å hente meg på bjtikken. Da han til slutt kom, en time sent, snakket de på telefonen og det var derfor jeg ikke kom gjennom. Jeg måtte be han legge på fordi han var så lite observant i trafikken. Ble irritert fordi jeg ikke kom gjennom da han satt så lenge i telefonen med henne. Hun er veldig flott, smart og sjarmerende. Hun er i begynnelsen av 40 årene, han er 32. Jeg er 29.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Høres ut som ei litt merkelig dame,litt høy på seg selv?

Hadde ikke akseptert et slikt vennskap. Hun tar litt for mye plass ser det ut som.

Skrevet

Skjønner ikke at du må spørre her inne. Du eier vel sunn fornuft og magefølelse? Stol på deg selv!

You know what you have to do:-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...