Gå til innhold

Gøyal tråd! Forslag til reality program.

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er visst ikke grenser på ulike konsept i sjangeren. Derfor syns jeg det ville være morsomt å høre "folkets" forslag til realityprogram.

Barnehagen: Deltakerne skulle drive en barnehage totalt uten erfaring og bakgrunnskunnskaper, og selfølgelig med unger og det hele........ Det hadde blitt baluba!

Noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig har jeg sansen for MAD TV's forslag (Inspirert av "Who wants to be a millionaire?"):

Who wants to drink a million beers?

og

Who wants to fight a million bears?

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Putt 12 røykere inn i ett Big Brother-hus i 100 dager, og la de klare seg uten røyk....

Evt. putt usunne mennesker inn i ett hus og server de bare sunn mat, og tving de til å trene....

Clea

Skrevet
Putt 12 røykere inn i ett Big Brother-hus i 100 dager, og la de klare seg uten røyk....

Evt. putt usunne mennesker inn i ett hus og server de bare sunn mat, og tving de til å trene....

Clea

Det siste er faktisk blitt gjort! For ca. 5 år siden bodde jeg i Nederland og de var jo pionerene innen Big Brother. Etter Big Brother ble en suksess så kom de med mange nye konsepter, bl.a.: Big Diet. Da var det overvektige mennesker som svettet i treningsstudio og de som gikk ned minst ble kastet ut. Underholdningen var på topp da de hadde tjent inn nok poeng til å kose seg en kveld, og lasset innpå med kaker, mens seerne så på i skadefryd og de stakkars som bodde der måtte streve for å komme tilbake til normalvekten igjen.

Uforståelig at dette ikke ble kjøpt opp av det internasjonale TV-markedet! :)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er overbevist om at de kommer til å slå sammen Drømmekvinnen og Ekstrem Forvandling: La en vakker kvinne date 20 mindre pene menn, og den hun ender opp med får en skikkelig makeover. :ler:

Skrevet

Politikerne satt under løgndetektortesting...

Skrevet

Clea

:P Evt. putt sunne mennesker/mosjonister inn i ett Big Brother-hus og server usunn Mac-Donalds-mat i 100 dager, fete kaker, potetgull og sjokolade, og begrens deres bevegelsesfrihet til å kun gjelde toalettbesøk, sex og evt. trykke på fjernkontrollen...

Gjest Virvel
Skrevet
Evt. putt sunne mennesker/mosjonister inn i ett Big Brother-hus og server usunn Mac-Donalds-mat i 100 dager

Tror det var i går jeg så på nyhetene at en eller annen amerikaner hadde levd kun på McDonalds-mat og ikke noe annet i en hel måned, og laget dokumentar om det. I tillegg til å legge på seg over 10 kg og få et mye høyere kolesterolnivå, sviktet faktisk potensen også, så hold mennene deres unna burgerne!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det var i går jeg så på nyhetene at en eller annen amerikaner hadde levd kun på McDonalds-mat og ikke noe annet i en hel måned, og laget dokumentar om det.

Filmen heter Super Size Me og kommer snart på kino, hvis den ikke allerede går på kino.

Klem fra

Griet

Skrevet

Her var det mange spreke forslag ja! 8) Det med barnehagen hørtes jo litt morro ut, men tror det hadde vært lurt å ha erfarne folk i nærheten. Hvem ville egentlig hatt ungene sine med på det da tro? Kanskje det hadde blitt lite unger på dem , hehe. Vel, vel, nok om det. Hva er vitsen med å se på røyksugne mennesker som blir gal av å ikke forgifte seg selv?? :roll: Synes Big Brother er teit jeg. Gidder ikke sitte å se på masse folk som sitter i et hus. Men realityserier med litt mer futt i er greie. Synes Temptation Island er helt teit. Å få folk som er glade i hverandre til å rote med andre er ødeleggende. Tenk på dem som ikke tenker helt klart mens de er der og går hen å er utro, og så angrer de seg så sinnsykt etterpå men da er alt ødelagt. Selv mener jeg at hvis man virkelig er glade i noen så er man ikke utro, men uansett, under slike omstendigheter kan det meste skje. Skjønner ikke par som melder seg på det, de må jo være veldig usikre på seg selv. Hvis de virkelig vil teste forholdet så foreslår jeg en ferie på hver sin kant av landet, eller enda verre, hver sin kant av verden. Jeg var på ferie sammen med min bror og barna hans. Min forlovede kunne ikke være med, og det var noe av det tæffeste vi har gjort. Det var 21 dager uten hverandre og vi klikka nesten. Nå sklei jeg litt ut her, men det jeg mener er altså at slike serier ødelegger. For noen kan det selvsagt styrke forholdet, men å ta slike sjanser ville ikke jeg gjort. Da er det faktisk bedre med ungkaren og slike ting, for da er det bare en selv det står om. Jeg synes Farmen var morsomt, for det går jo faktisk ut på noe ordentlig. Kunne tenkt meg å være med på det :wink: Hva med en realityserie om dyr, kunne blitt morsomt det da :P

Gjest Coolaid
Skrevet

Selvfølgelig et "ekspertpanel" som følger med....... hadde vært skikkelig gøyalt med barnehagereality.... Særlig vi som jobber i barnehage hadde syns dette var kjempegøyalt.......

Gjest Virvar
Skrevet

Stemmer i med siste taler !

hehe, kunne vært gøy, men da måtte de hatt noen krevende og uoppdragne barn der så de fikk brynet seg litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hiv inn uvenner/ekle naboer.Regner med de er vel forlikte da de drar ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...