Mons Skrevet 8. september 2014 #1 Del Skrevet 8. september 2014 For ti år siden pensjonerte jeg min halvtykke (30 g) gullenke. Harry, tenkte jeg da. I sommer har det igjen hengt rundt halsen. Er det kanskje ikke så harry lenger? Lurer også på hva dere damer synes om armbånd på menn. Selv har jeg noen i flettet lær. Ett av de er i brunt med innvevde rustfrie tråder. Matcher utmerket slitt dongerijakke med brun skinnkrave, smale khakibukser og blå semsket Vans. Eller et annet til lunch i min mors åttiårsdag. Svart lærarmbånd med metallkuler og svart slips. Forøvrig jakke med tettvevde sorte striper på lys grå bakgrunn (klassisk mønster), hvit skjorte, pene jeans og svarte sko. Makan...en gammel gubbe som skriver på et moteforum...Flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Del Skrevet 9. september 2014 Gamle gubber har også rett til å bry seg om hvordan de tar seg ut! Jeg liker armbånd på menn, i stål/sølv og gjerne lær. Gullenke rundt halsen derimot, da tenker jeg harry. Beklager, men det er min mening, og du står helt fritt til å være uenig og gå med gullenken din med høyt hevet hode Anonymous poster hash: 3d8c0...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 9. september 2014 #3 Del Skrevet 9. september 2014 Ta den gullenka av deg,og legg den fra deg. Sånne lærarmbånd du beskriver er fint,og det funker for menn å ha noe rundt halsen,men det også helt i lær/stål/sølv,eller en TYNN gullenke. Tykke lenker er forbeholdt sånne feite svette menn fra lugubre steder og gjengpakistanere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Del Skrevet 9. september 2014 Smykker i gull (armbånd og kjeder) er aldri fint på menn, uansett alder. Armbånd i lær er fint. Anonymous poster hash: 25829...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Del Skrevet 9. september 2014 Halslenker i sølv eller gull kan være damn sexy spør du meg! Da tenker jeg på nokså tynne lenker.. Armbånd i lær, skinn, stål kan være fint det. Anonymous poster hash: 487ff...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 9. september 2014 #6 Del Skrevet 9. september 2014 Ville heller satset på sølv, dersom en passer lenke rundt halsen generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 9. september 2014 #7 Del Skrevet 9. september 2014 Det er vel bare smak og behag, egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Del Skrevet 9. september 2014 Har du gull rundt halsen må du ha det i kjeften også, så det matcher. Anonymous poster hash: 8611e...3c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #9 Del Skrevet 9. september 2014 Gullenke rundt halsen er stygt og harry. Sorry mac!Anonymous poster hash: 39dd6...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Del Skrevet 10. september 2014 Ta den gullenka av deg,og legg den fra deg. Sånne lærarmbånd du beskriver er fint,og det funker for menn å ha noe rundt halsen,men det også helt i lær/stål/sølv,eller en TYNN gullenke. Tykke lenker er forbeholdt sånne feite svette menn fra lugubre steder og gjengpakistanere. Ja og mannfolk med nedlatende kvinnesyn som henter seg dame fra Thailand!Anonymous poster hash: f8d6d...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. september 2014 #11 Del Skrevet 10. september 2014 Eg kjenner at eg er skeptisk, men det kan faktisk funke. Det er likevel utruleg individuelt, og eg trur eg måtte sett det for å vurdere det. Men her også er det litt slik at om ein må spørje, så funker det neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #12 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg kan gå med på armbånd og ring på menn, i sølv/stål/lær. Men, når det kommer til smykker/halskjede så er det nesten bare Johnny Depp som får det til å se kult ut i mine øyne. Anonymous poster hash: f86ec...2a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 11. september 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 11. september 2014 Ok, jeg gir meg! Den halvtykke gullenken har atter blitt pensjonist etter et come back i sommer. Derfor fant jeg frem en tynn variant (6g - jeg har da gullvekt) som nå henger rundt halsen. Minnene strømmer på. Om Volvo Amazon, skjortekrager langt ut på skuldrene, Donna Summer og villige babes. Den gangen hadde alle kule gutter en ID-brikke hengende i halskjedet. Jeg vurderer å kjøpe en halslenke i sort lær med metallkuler. Den er 4 mm i diameter. Passende tykk, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #14 Del Skrevet 11. september 2014 Menn kler ikke armbånd, øredobber eller halskjeder. Menn kan bruke ring, slipsnål, pin og selvfølgelig mansjettknapper. Anonymous poster hash: 52cb8...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #15 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg kan gå med på armbånd og ring på menn, i sølv/stål/lær. Men, når det kommer til smykker/halskjede så er det nesten bare Johnny Depp som får det til å se kult ut i mine øyne. Anonymous poster hash: f86ec...2a4 https://www.google.no/search?q=l%C3%A6rarmb%C3%A5nd+mann&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1242&bih=606&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=c8gRVLmCLqvhywOvyoIo&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=MdMw1tSaxq8SMM%253A%3BLO-3kWEYqcdSoM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1054.photobucket.com%252Falbums%252Fs486%252Fs2bu%252FJohnny-Depp-Great-Film-Star-520x389.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tidssonen.no%252Fforum%252Fshowthread.php%253Ft%253D16077%3B425%3B389 Anonymous poster hash: a3595...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 11. september 2014 #16 Del Skrevet 11. september 2014 Ok, jeg gir meg! Den halvtykke gullenken har atter blitt pensjonist etter et come back i sommer. Derfor fant jeg frem en tynn variant (6g - jeg har da gullvekt) som nå henger rundt halsen. Minnene strømmer på. Om Volvo Amazon, skjortekrager langt ut på skuldrene, Donna Summer og villige babes. Den gangen hadde alle kule gutter en ID-brikke hengende i halskjedet. Jeg vurderer å kjøpe en halslenke i sort lær med metallkuler. Den er 4 mm i diameter. Passende tykk, synes jeg. Tja, du kan smelte den om, kanskje? Kanskje kona di (om du har), kan få seg eit par øyredobbar, og andre del til noko fint til deg sjølv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 12. september 2014 #17 Del Skrevet 12. september 2014 Menn kler ikke armbånd, øredobber eller halskjeder. Menn kan bruke ring, slipsnål, pin og selvfølgelig mansjettknapper. Anonymous poster hash: 52cb8...cba haha dummeste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #18 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg syns alle typer smykker er fælt på gutter, spesielt gullsmykke. Hos meg er det såpass ille at det er deal breaker på datefronten, jeg klarer det ikke. Det ødelegger hele looken og fyren oser harry. Anonymous poster hash: 10585...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 13. september 2014 #19 Del Skrevet 13. september 2014 Gullsmykke på menn er harry. Vel, i hvert fall sånn jeg ser det for meg. Litt småfeit fyr med skjorta oppknappet slik at man skal se gullsmykket. Men lærsmykker og armbånd kan være kult det. Spørs litt på stilen og mannen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 13. september 2014 #20 Del Skrevet 13. september 2014 Gamle gubber har også rett til å bry seg om hvordan de tar seg ut! Jeg liker armbånd på menn, i stål/sølv og gjerne lær. Gullenke rundt halsen derimot, da tenker jeg harry. Beklager, men det er min mening, og du står helt fritt til å være uenig og gå med gullenken din med høyt hevet hode Anonymous poster hash: 3d8c0...4fb Helt enig i dette. Gullenke rundt halsen er for Karolifamilien, rånere og Lime-gjengen. Jeg synes derimot at det er fint med den typen armbånd så lenge man ser velstelt ut ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå