Gå til innhold

hvor lenge varte ekteskapet/samboerskapet før det ble slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært gift eller vært samboer der det har endt?

Hvor lenge var dere sammen og hva var grunnen til at dere gjorde det slutt?

Anonymous poster hash: df0e9...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 år, gift i tre!

2 barn!

Gikk over fordi vi ble som bror og søster ... Kjipt men er verdens beste venner :)

Skrevet

Vi var sammen i 14,5 år. Samboere i13 av dem.

Vi var unge når vi ble sammen og uansett hvor klisje aktig det virker, så vokste vi rett og slett fra hverandre. Vi utviklet oss i ulik retning og noe av samhørigheten og fellesskapet forsvant.

Vi fikk mindre og mindre å snakke om. Hverdagen overtok, og med lite felles forsvant behovet for å gjøre ting sammen, mindre tid sammen førte til mindre kos og kroppskontakt og plutselig var vi bare venner som bodde under samme tak.

Vi har barn, så når vi skjønte hvor langt fra hverandre vi hadde havnet, prøvde vi alt. Samtaler, mer tid med hverandre, kjæreste turer osv. Dessverre var det for sent. 2 år etter vi forstod at vi var på galt sport og følte vi hadde prøvd alt, valgte vi derfor å flytte fra hverandre.

Vi har god kontakt og samarbeider supert om barna. Han er fremdeles den som vet mest om min historie og kjenner meg godt, men han kjenner vel ikke helt den jeg er i dag.

Anonymous poster hash: ecafc...b38

Skrevet

1. Samboer i 5 år og sammen i 6. Ble slutt fordi han mishandlet meg psykisk og fysisk.

2. Sammen i 5 år, gift i 3. Fik 2 barn. Han var utro og flyttet.

3. Gift på nytt nå, vært sammen i snart 4 år og gift i 2. Still going strong.

Vært en del år mellom de forskjellige forholdene.

Anonymous poster hash: 570ee...6ba

Skrevet

Var samboer i halvannet år, sammen i tre og et halvt. Vi vokste fra hverandre og ville helt forskjellige ting, dessuten var han utro. Vi var alt for unge, men det var en lærerik erfaring likevel

Skrevet

Sammen i 10 år, gift i 5 av de. 2 barn. Ble slutt grunnet hans spilleavhengighet.

Skrevet

Er fremdeles gift jeg...

Anonymous poster hash: 8c0ec...d1d
Skrevet (endret)

Ja. Sammen i 5 1/2 år, gift i 2 1/2 år. Ble slutt fordi han var voldelig og fordi jeg sluttet å elske ham.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Begge mine forhold har holdt i nesten tre år.

Første hadde jeg avstandsforhold med i 8 mnd, flyttet så sammen. 2 år og 10 mnd.
Ville ulike ting, var til tider forferdelig stygg i både kjeften og på andre områder. Tilslutt ble jeg syk.

Andre, bodde hver for oss det første året, så flyttet vi sammen. 2 år og 11 mnd.
Vokste totalt fra hverandre. Jeg kan ikke gå rundt å være hønemor for en som liksom skal være min kjæreste.

Skrevet

Ekteskap 1: sammen i 6 år; gift i to. Ett barn. Slutt pga han var utro og vi vokste langt fra hverandre..

Ekteskap 2; sammen i 6 år og gift i 4 år. Fortsatt sammen. 1 barn. Håper og tror det vil vare...

Anonymous poster hash: 61f8f...8b3

Skrevet

Tre og et halvt år. Vi vokste fra hverandre. Jeg var ganske ung og han var mye eldre enn meg. Vi kan vel heller si at jeg vokste fra ham. Jeg forandret meg mye på den tiden. Jeg ville også være ung og fri og oppleve livet. Har alltid vært selvstendig, og det begynte å bli tungt å være så bundet til noen når jeg følte jeg ikke var ferdig med å leve alene.

Skrevet

6 mnd ekteskap, 9 mnd i forhold totalt.

Anonymous poster hash: 8c92d...8d9
Skrevet

1. Samboer i ca 1 1/2 år. Ung og naiv. Utroskap og generelt mye tullball.

2. Samboer i nesten 15 år (flyttet sammen nesten med en gang). Ble slutt fordi vi vokste fra hverandre.

Det skjedde nok for mye til at vi merket det gjennom flere år. Utdannelse, jobb-bytter, nye venner, nye interesser, oppussing, husbygging osv. Ulike mål, prioriteringer og verdier hadde vi også.

Anonymous poster hash: 1b1cb...ce7
Skrevet

Det er så sørgelig og se så mange har opplevd utroskap her.. Helt utrolig!

Anonymous poster hash: c8081...c67

Skrevet

35 års ekteskap. Det ble brudd på dagen da jeg avslørte at hun hadde hatt en elsker i over 12 år. Følte meg så til de grader ført bak lyset og sliter enda i dag. Dette skjedde for 3 år siden. 3 barn.

Anonymous poster hash: 9ca6b...1a9
Skrevet

Samboer nr 1 : Fikk barn med han , men han var voldelig og truende,så jeg gjorde det slutt etter 5 år

Samboer nr 2 : Fikk barn med denne også men kjærligheten tok slutt, jeg brøt etter tre år

Samboer nr 3: Ingen barn med han men vi bodde sammen i 3 år før jeg brøt pga jeg traff en annen

Samboer nr 4: Sammen i 3 år, men jeg gjorde det slutt pga vold og sykelig sjalusi fra han.

Samboer nr 5 : Vært sammen i 3 år og er enda sammen

Anonymous poster hash: 5b1f5...ad6
Gjest BettyBoop
Skrevet

7 år, gift i tre!

2 barn!

Gikk over fordi vi ble som bror og søster ... Kjipt men er verdens beste venner :)

hadde dette vært på 60 tallet hadde ikke det vært grunn for å skilles. Jeg mener selv og at det ikke er grunn for å skilles i og med at forelskelsen er over etter så mange år uansett
  • Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Huff jeg syns det er trist hvor mange av dere som har blitt utsatt for vold av mennene sine her inne. Grøsser nesten.

Skrevet

hadde dette vært på 60 tallet hadde ikke det vært grunn for å skilles. Jeg mener selv og at det ikke er grunn for å skilles i og med at forelskelsen er over etter så mange år uansett

Ikke helt enig. Greit nok at man kanskje skiller seg for lett nå til dags, men jeg er ganske så sikker på at mange levde i veldig ulykkelige ekteskap tidligere og ikke hadde noe særlig valg. Særlig kvinner kanskje.

Anonymous poster hash: 1b1cb...ce7

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ekteskap: Var sammen i nesten 10 år, gift i 8 av dem. 2 barn. Vi gikk fra hverandre fordi han aldri var hjemme, tok lite ansvar for ungene, og vi skled helt fra hverandre. Det var jobben hans som slukte han helt, og det gjør den fortsatt.

Samboerskap: Var sammen i tre år, bodde sammen i to av dem. Det ble slutt fordi han drakk, mishandlet meg psykisk og var en generelt syk fyr viste det seg.

Samboerskap: Var sammen i 6 år. Ble slutt da han bare stakk da det ble harde tak.

Siste forhold: Varte nesten 6 år. Avstandsforhold i 4 av dem. Ble slutt da avstanden ble for hard å leve med, og han var utro.

Forhold er visst ikke for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...