Gå til innhold

han var inne på min fb til tross for at jeg var utlogget og ikke har passord lagret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går dette ann? Jeg var utlogget, passordet er umulig å gjette og ikke er det lagret på telefonen. Det er knyttet til en epost som aldri er i bruk hvor passordet ikke er lagret. Han sa at han ikke hadde vært inne og snoket, men han hadde jo vært inne på en samtale jeg hadde for ett år siden og lest gamle meldinger, samme natt som telefonen var på hans nattbord. Det siste jeg gjorde var å logge meg helt ut. Han ble sur fordi jeg fortalte en venn om et problem i forholdet. Dumt av meg, men hvordan kom han seg inn?

Anonymous poster hash: 3fcf0...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ekkelt hvis han ikke vil fortelle deg det?

Skrevet

Enten har han funnet ut av passordet ditt, eller så har han installert en form for "bug" som åpner for han eller gir han passordet.

Bytt passord, og be han ligge unna din Facebook.

Alternativt har personen du fortalte tingene til sladret.

Skrevet

Personen sa ikke noe. De kjenner ikke hverandre. Han spurte hvorfor deler av samtalen var slettet, noe som stemmer. Jdg merket på morgenen at noe var feil ved hans væremåte. Hvordan kan jeg finbe finne buggen? Han var oppe hele den natten.

Skrevet

Hva er det?

Skrevet

Personen sa ikke noe. De kjenner ikke hverandre. Han spurte hvorfor deler av samtalen var slettet, noe som stemmer. Jdg merket på morgenen at noe var feil ved hans væremåte. Hvordan kan jeg finbe finne buggen? Han var oppe hele den natten.

Jeg ville ha passet på å slette alt av samtaler der inne. Deretter ville jeg slått opp med han på flekken. Så ville jeg passet på at dette ikke hadde gjentatt seg, ved hjelp av noen andre som kan dette selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 0336b...b7b

Skrevet

Hvorfor ikke bare dumpe fascist-svinet så hardt og brutalt som du bare kan?

Skrevet

Min eks gjorde det samme. Ble rasende og byttet alt jeg hadde av passord på alt.

Det er veldig ekkelt og utrolig sleipt.

Skrevet

Fant ut av det! Dersom dere går på innloggingssiden og sier at dere har glemt passordet, kan dere be om å få et midlertidig passord tilsendt på sms. Dette var det han gjorde. Jeg er skuffet, mildt sagt. Skuffet over sikkerheten til fb også.

Skrevet

I tillegg slettet han meldingen. Jeg som betaler når regningen kommer, og vi var i utlandet, så blir vel noen kr ekstra. Han har i tillegg tatt av sperremodus for å få det til.

Skrevet

Høres ikke ut som om han er mye å samle på!

Han har null respekt for privatlivet ditt.

Skrevet

Fant ut av det! Dersom dere går på innloggingssiden og sier at dere har glemt passordet, kan dere be om å få et midlertidig passord tilsendt på sms. Dette var det han gjorde. Jeg er skuffet, mildt sagt. Skuffet over sikkerheten til fb også.

Må bare svare direkte på denne.

Jeg visste ikke at det gikk an!

Og jeg er sjokkert over mangel på sikkerhet i kor med deg!

Men det unnskylder ikke at han gikk langt over streken!

Skrevet

Skuffer meg at han bruker sin intelligens på noe sånt. Visste heller ikke at det gikk ann. Montro hva mer han vet går ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...