Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med en fyr en stund nå, vi bor sammen og jeg har det helt topp sammen med han. Han var trener for et fotballlag for et par år siden for jenter 17.

Jeg er 23 og han er 28. Det jeg reagerer på er at han snapchatter ganske mye med 2 av disse jentene, og plutselig ringer en av dem på en lørdagskveld.. Da sa jeg at jeg ikke likte at han snappet med henne, og at han ikke måtte oppmuntre dem.. Han mente at jeg overreagerte og at jeg var helt ute å kjøre som mente at det kunne være noe der pga aldersforskjellen.

Overregagerer jeg når jeg sier at jeg ikke vil at han skal snappe med dem? :(

Anonymous poster hash: cdf8d...921
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med en fyr en stund nå, vi bor sammen og jeg har det helt topp sammen med han. Han var trener for et fotballlag for et par år siden for jenter 17.

Jeg er 23 og han er 28. Det jeg reagerer på er at han snapchatter ganske mye med 2 av disse jentene, og plutselig ringer en av dem på en lørdagskveld.. Da sa jeg at jeg ikke likte at han snappet med henne, og at han ikke måtte oppmuntre dem.. Han mente at jeg overreagerte og at jeg var helt ute å kjøre som mente at det kunne være noe der pga aldersforskjellen.

Overregagerer jeg når jeg sier at jeg ikke vil at han skal snappe med dem? :(

De er født i 98, så de er vel 16 år nå da.

Skrevet

Jeg syntes det høres litt spesielt ut å ha unger man trener på snapchat? Og Hvorfor ringer de en lørdagskveld?

Jeg hadde nok også sagt til min kjære at jeg fant det litt sært, rett og slett.

Skrevet

Jeg syntes det høres litt spesielt ut å ha unger man trener på snapchat? Og Hvorfor ringer de en lørdagskveld?

Jeg hadde nok også sagt til min kjære at jeg fant det litt sært, rett og slett.

Ja :( det er det? Eller bare 16-åringer i det hele tatt. Han tok den ikke, men mente at de skulle ha skyss til en fest eller noe.

Synd at når jeg sa at jeg synes det var litt rart, så fikk jeg slengt tilbake at jeg ikke stoler på han og at jeg var ekstremt sjalu når jeg kunne reagere på noe sånt..

Skrevet

Les boka Lille Ekorn...

Anonymous poster hash: b5e38...e69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...