AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Vil stramme opp kroppen til jul - veier 55 kg i dag, så ikke vekta som er det viktigste, Vil ha stram rumpe(som henger under bakken i dag), lår, mage, armer, bryst, rygg, ja, you name it - i want it. Er det knebøy, markløft, hipthrust, utfall osv som er eneste utvei? Kan jerg kombinere med gruppetreninger som kettlebell, ulike styrketimer osv? Og hva med spinning? Løping? Anonymous poster hash: 9cd55...65c
anybody Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg ble ganske stram av løping og styrkegruppetimer på tre måneder. Da deltok jeg på timer som bodypump 3-4 ganger i uken og noen løpeøkter i uka. Dette syns jeg var veldig god trening, og jeg fikk fort resultater. Egentlig var jeg ganske skeptisk til gruppetimer i sal, det står liksom overalt at det ikke har noe for seg -men er man nybegynner så har alt noe for seg. Og jeg ble garantert stram.
Gjest Stining Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Gruppetrening er bra for nybegynnere: man får bra fremgang i begynnelsen, men så stopper det opp når man har blitt i ganske god form. Men det er jo veldig gøy, og sosialt. Så om det det som skal til for å holde på motivasjonen så er jo det desidert bedre enn å ikke trene fordi man ikke har lyst For å stramme opp så er det desidert styrketrening som er best Og intervaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå