Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Må bare gi fra meg et lite hjertesukk rundt dette med bryllupsplanlegging, jeg. Er det ikke utrolig at ALLE vil ha et ord med i bildet?? Egentlig kan jeg takle det fra familien og slikt, men mannen min har et "vennepar" som ikke eier takt og tone og forventer at vi skal legge opp til deres drømmebryllup. I går, under felles middag, sprakk det for meg og egentlig var det litt deilig, men....sukk... La oss bevare våre egne drømmer og tanker om bryllupet vårt, sier jeg bare, ikke la oss planlegge etter andres forventninger - det MÅ jo bli feil, det. Dessuten, hvis de ikke kan la være å kommentere dette negativt eller respektere våre valg, kan de la være å komme, spør du meg! ARgh... Ha en strålende junidag!
Barbie Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Jeg synes du er heldig som har noen som gidder å bry seg. Det har ikke vi! ALT har vi ordnet alene,og det har til tider vært ganske slitsomt. Vi har ingen erfaring med å tilrettelegge et bryllup,og skulle gjerne hatt litt hjelp av og til. Vi har ingen familie som gidder og ta i et tak,de virker helt uinteresserte. Kjempetrist,synes vi....... :cry: ismen :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå